Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:22:33 GMT

چهار زمین چمن مصنوعی در سراوان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۲۹۳

چهار زمین چمن مصنوعی در سراوان راه‌اندازی می‌شود

ادهم کرد زابلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمین های چمن مصنوعی به صورت مشارکتی توسط اداره ورزش و جوانان سراوان و فرمانداری این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است خانه جوان سراوان به منظور توسعه فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد و همچنین گردهمایی جوانان مستعد و نخبه این منطقه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تکمیل زمین گل بزرگ بخشان سراوان با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان تا پایان سالجاری و کمک اعتباری به هیات ورزشی فعال این شهرستان را از جمله مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور گسترش ورزش و کمک به کشف استعدادهای منطقه عنوان کرد.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فدراسیون های ورزشی سراوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فدراسیون های ورزشی سراوان سیستان و بلوچستان فدراسیون های ورزشی سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، سرهنگ محمدرضا باستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران هنگ مرزی زاهدان درعملیاتی موفق شدند، مقدارقابل توجهی مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.
 وی ادامه داد: مرزداران این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود کالای قاچاق و با استفاده از کمین‌های هدفمند توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و دستگیری یک نفر، مقدار چهار  تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ باستان ارزش ریالی این محموله را چهار میلیارد و دویست میلیون ریالی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • روستای کلپورگان سیستان و بلوچستان تنها موزه زنده جهان + فیلم