Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:35:38 GMT

تعداد متقاضیان حذف ترم تغییری نکرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۵۰۱

تعداد متقاضیان حذف ترم تغییری نکرده است

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعداد دانشجویانی که ترم گذشته خود را حذف کرده اند، اظهار کرد: از تمامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت شاید کمتر از ۴ درصد به حذف نیمسال ۹۸_ ۹۹ اقدام کردند.

او افزود: تعداد دانشجویان آموزش محور در دانشگاه علم و صنعت بسیار کم است و دانشجویان روزانه، پردیس و نوبت دوم به صورت آموزشی_ پژوهشی تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی از دانشجویان محدود بر اساس شرایطی که داشته اند آموزش محور بوده اند.

واحدی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در صورت تمایل به حذف ترم لازم بود تا درخواست خود را بنویسند و پس از بررسی‌های لازم از طریق دانشکده و کمیته منتخب دانشگاه با نظر آن‌ها موافقت شود که این امر به دلیل مشکلات گوناگونی که گریبانگیر دانشجویان بود، اتفاق افتاد.

او درباره تمهیدات اندیشیده شده برای عقب نیفتادن دانشجویانی که ترم خود را حذف کرده‌اند، گفت: دانشجویان با تمایل خود به حذف ترم اقدام کردند و اگر در شرایط عادی بتوانند در ترم آینده که به صورت مجازی ارائه می‌شود، ادامه تحصیل دهند دیگر مشکلی نخواهد بود، اما اگر دانشجویان حتی با روش‌های الکترونیکی هم نتوانند از آموزش دانشگاه بهره ببرند بعد از درخواست حذف ترم و بررسی‌های لازم دانشگاه با آنان همکاری خواهد شد.

واحدی ادامه داد: دانشجویان با توجه به شرایطی که دارند در هنگام شیوع کرونا لازم است تا به ادامه ترم به صورت مجازی اقدام کنند.

کمتر از ۴ درصد دانشجویان اقدام به حذف ترم کرده اند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: کمتر از ۴ درصد دانشجویان به حذف ترم سال جاری به علت ویروس کرونا یا شرایط دیگر اقدام کرده اند که تعداد درخواست‌های حذف ترم در امسال برای این موضوع به نسبت سال‌های گذشته تفاوت‌های معنا داری به علت در اختیار قراردادن سنوات دانشجویی پیدا نکرده است.

واحدی با اشاره به عودت شهریه دانشجویان در صورت حذف ترم در شرایط کرونایی اظهار کرد: مطابق مصوبه هیئت امنا دانشجویان در صورت حذف ترم با احتساب سنوات شهریه به حساب شان عودت خواهد شد و در غیر این صورت دانشجویان به پرداخت شهریه موظف هستند.

بیشتر بخوانید

جزئیات آخرین اقدامات دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با کرونا انتخاب دو عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت به عنوان استاد و پژوهشگر برجسته شرایط اسکان خوابگاهی برای دانشجویان دکتری دانشگاه علم و صنعت اعلام شد اشتغال ۸۰ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه علم و صنعت/ ماهواره‌های دانشگاه به زودی پرتاب می‌شوند ۱۵۰ دانشجو در علم و صنعت مسموم شدند/ حضور نماینده‌های وزارت بهداشت در دانشگاه علم و صنعت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت حذف ترم دانشجویان شبانه دانشگاه علم و صنعت حذف ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای اعلام کرد برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوز ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد صادر نکرده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای نسبت به ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه نکاتی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه برخی از مؤسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه‌های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سو استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده‌های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان