Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:47:22 GMT

جوانی دیگر از تبریز به جمع شهدای سلامت پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۵۱۴

جوانی دیگر از تبریز به جمع شهدای سلامت پیوست

ایسنا/آذربایجان شرقی اولین شهید مدافع سلامت مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

شهید فرزاد نامی از همکاران بخشی فیزیوتراپی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز بود.

به گزارش ایسنا، این شهید، چهارمین شهید از جامعه سلامت آذربایجان شرقی پس از شیوع ویروس کروناست.

به همین مناسبت مراسم وداع با اولین شهید مدافع سلامت مرکز امام رضا (ع) تبریز، امروز راس ساعت 8:30 صبح در محوطه مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) برگزار و پیکر وی به طرف آرامستان وادی رحمت تشییع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز، به مناسبت شهادت آقای فرزاد نامی،  اولین شهید مدافع سلامت این مرکز ، پیام تسلیتی صادر کرد که متن این پیام به شکل زیر است:

بسمه تعالی

"انا لله و انا الیه راجعون"

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز، همکار گرانقدر و  ایثارگر، شهید فداکار،آقای فرزاد نامی که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران مرکز شد، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که  با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

عروج همکار عزیز و گرانقدرمان، که در جبهه نبرد بی امان با کروناویروس تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما  بسیارسخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی او در کنار سایر مدافعان سلامت استان مخصوصا در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

  اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدافعان سلامت كرونا کووید 19 اولین شهید مدافع سلامت درمانی امام رضا مرکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود