Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:56:29 GMT

توزیع ۶ هزار تن گندم و جو بذری در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۶۵۸

توزیع ۶ هزار تن گندم و جو بذری در خراسان رضوی

ایرج ناصری‌مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تلاش اتحادیه‌های تعاونی روستایی شهرستان‌ها و تشکلهای این شبکه از این میزان بذر توزیع شده تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ تن بذر جو و همچنین دو هزار و ۳۰۰ تن بذر گندم بوجاری و بین کشاورزان توزیع شده است.

وی ادامه داد:یکی از مهمترین خدمات شبکه تعاونی روستایی توزیع نهاده های کشاورزی به ویژه کود، سم و بذر بین کشاورزان است که توزیع این نهاده‌ها به خوبی در سطح استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالانه پنج میلیون و ۹۰۲ هزار تن انواع محصولات شامل چهار میلیون و ۸۲۸ هزار تن محصول زراعی و یک میلیون و ۷۳ هزار تن محصول باغی توسط  ۳۰۰ هزار بهره‌بردار در خراسان رضوی تولید می‌شود.

افزون بر یک میلیون و ۷۱۴ هزار نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در دو هزار و ۵۴۰ روستای این استان سکونت دارند. روستاییان خراسان رضوی ۸.۴ درصد از کل جمعیت روستایی ایران را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها گندم تعاون روستایی مشهد نهال و بذر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم تعاون روستایی مشهد نهال و بذر گندم تعاون روستایی مشهد نهال و بذر خراسان رضوی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی