Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:19:00 GMT

سازمان منطقه آزاد قشم مخالف دپوی کالای بازرگانان است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۶۹۷

سازمان منطقه آزاد قشم مخالف دپوی کالای بازرگانان است

گروه استان‌ها - مدیر توسعه تجارت منطقه آزاد قشم گفت: مخالف دپوی کالاهای کسبه و تجار در گمرک هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علی همایونی شامگاه یکشنبه در دیدار با امام جمعه قشم در اسکله بهمن (گمرک) اظهار داشت: ما با دپویی کالاهای گروه 4 تجار و بازرگانان که با زندگی همه مردم رابطه مستقیم دارد، به شدت مخالف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کالاهای خریداری شده تجار از کشورهای چین و دُبی به خاطر بخشنامه‌های نهادهای مربوطه مبنی بر نیاز واردات به ثبت سفارش کالا در گمرکات این مناطق از جمله منطقه آزاد قشم دپو شده است که همین امر نه تنها کمبود کالا را دامن زده بلکه باعث از بین رفتن سرمایه‌های تجار نیز شده است.

مدیر توسعه تجارت منطقه آزاد قشم گفت: مذاکراتی برای حل مشکل ترخیص اینگونه کالاها انجام شده و امیدواریم با ترخیص کالاهای گروه چهار شامل لوازم صوتی، تصویری، کولر، یخچال فریزر، لوازم برقی، کیف، کفش و پوشاک شاهد افزایش سفرها به جزیره قشم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم هم در این دیدار گفت: مطالبه بازاریان و بازرگانان قشم و درگهان درخصوص لزوم ترخیص کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه آنان، حرف درستی است و با جدیت پیگیر حل این مشکل خواهیم بود.
 قطع ارتباط سامانه گمرک و ثبتارش صدای صاحبان کالا را درآوردسخنگوی گمرک: مشکلات سامانه ثبتارش، ارائه خدمات گمرکی را با چالش رو به رو کردگزارش ویدئویی| "بخشنامه‌های ساعتی" تجارت جزیره قشم را به کما برد / کالاهایی که ‌در گمرک ‌دپو شده‌اند
  وی با تاکید بر اهمیت بازنگری و اصلاح بخشنامه صادره گمرک ایران، افزود: رونق تجارت در بخش‌های مختلف شهر قشم و درگهان در گرو باز بودن و رونق گمرک منطقه آزاد قشم است.
شایان ذکراست؛ امام جمعه شهرستان قشم همچنین از انبار و محل نگهداری کالاهای دپو شده در گمرک منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

انتهای پیام/7558/ی R7558/P/S6,1433/CT11 بیشتر بخوانید... اطلاعیه گمرک ایران در خصوص پیگیری فوری ترخیص کالاهای موجود در بنادر و گمرکات گزارش ویدئویی| "بخشنامه‌های ساعتی" تجارت جزیره قشم را به کما برد / کالاهایی که ‌در گمرک ‌دپو شده‌اند درخواست گمرک از وزارت صمت؛ کالا بدون اصلاح ثبت سفارش ترخیص شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اطلاعیه گمرک ایران در خصوص پیگیری فوری ترخیص کالاهای موجود در بنادر و گمرکات گزارش ویدئویی| "بخشنامه‌های ساعتی" تجارت جزیره قشم را به کما برد / کالاهایی که ‌در گمرک ‌دپو شده‌اند درخواست گمرک از وزارت صمت؛ کالا بدون اصلاح ثبت سفارش ترخیص شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۲ همه تولیدی‌های کفش مشهد تعطیل شدند/ قیمت تمام‌شده کفش ایرانی معقول است ۳ گزارش|تفریح تابستانی به صرف مرگ؛ چرا نباید در آب‌های آزاد شنا کنیم؟ ۴ نحوه برگزاری مراسم عزاداری محرم ‌به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد ۵ وخامت شرایط در انتظار نطنز است / مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند ۶ رشد ۱۰ درصدی خرید تضمینی گندم در قزوین/ ۱۸۴ هزار تن گندم ‌خریداری شد‌ ۷ تداوم محدودیت‌ها در آرامستان‌های مشهد/ شهروندان ترددها را حداقل کنند ۸ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌ / کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ‌روحانی به ‌بهانه ‌اصلاح قانون ‌وزیر صنعت را به مجلس معرفی نمی‌کند عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: نگران افت و خیزهای قیمت‌ در بازار سهام هستیم / با ‌دستور‌ نقدینگی به سمت ‌تولید نمی‌رود مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تشکر روحانی از امام خامنه‌ای و دستور تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم گزارش ویدئویی ترخیص کالا جزیره قشم دپو شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش