Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر کم شدن از حساب بانکی ایشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
او ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت، مبلغ ۴۰۰ میلیون وام مسکن گرفته ام، ولی بدون اینکه برداشت یا خرید داشته باشم از حسابم کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ غنیمتی افزود: با تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا محل خرید و برداشت از دستگاه atm مشخص و طی تحقیقات میدانی متهم با هویت معلوم شناسایی، دستگیر جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی اقرار و بیان داشت با سوء استفاده از اعتماد شاکی پرونده و به دلیل اینکه بی سواد بود و پیامک تلفنی بانکی فعال نبود در چندین مرحله مبلغ ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب ایشان برداشت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به معرفی متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، به عموم شهروندان توصیه کرد:به راحتی به افراد غیر اعتماد نکنند و کارت بانکی خود را در دسترس هیچ فردی قرار نداده تا از این طریق مانع سوء استفاده سارقان و مجرمان شوند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار برداشت غیر مجاز پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در تبریز

سرهنگ سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیر‌های منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده دریافتند متهم شناسایی شده همان شخصی است که مبالغ سرقت شده به حساب وی منتقل شده است که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ  سلطانی اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی، سپاه و بسیج اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد گفت: با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران