Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@00:07:51 GMT

یک شرکت عراقی به دست داشتن در ترور شهید سلیمانی متهم شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۸۲۶

یک شرکت عراقی به دست داشتن در ترور شهید سلیمانی متهم شد

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری شفق نیوز به نقل از «یک منبع آگاه» گزارش داد که کمیته تحقیق ویژه ترور ابومهدی المهندس رییس ستاد الحشد الشعبی عراق و قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اتهاماتی را علیه یک شرکت مخابراتی عراقی مبنی بر دست داشتن در این ترور دریافت کرده است.

منبع یاد شده به شفق نیوز گفت: این کمیته اسناد و مدارکی را از برخی رهبران الحشد الشعبی دریافت کرده که بر اساس آن یک شرکت تلفن همراه متهم شده که اطلاعات تلفن سیار یکی از همراهان المهندس را در اختیار فرماندهی ارتش آمریکا در پایگاه ویکتوریا در فرودگاه بغداد قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود: فرماندهی ارتش آمریکا از طریق این خط تلفن، اطلاعات کافی را درباره محل حضور المهندس و دیدارش با سلیمانی به دست آورده و این موضوع به روند ترور کمک کرده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران