Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:48:15 GMT

ماسک متفاوت و عجیب ترلان پروانه + عکس وبیوگرافی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۱۸۶۳

ماسک متفاوت و عجیب ترلان پروانه + عکس وبیوگرافی

ترلان پروانه عکسی از خود با ماسک متفاوتش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد. ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.


پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   

ترلان پروانه در گفت و گویی در مورد خودش گفت: "من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزدآشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم.  
اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترلان پروانه پارسی خبر بازیگر سینما و تلویزیون ترلان پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: شاخص کیفی هوا برای شهر کرمانشاه وضعیت هشدار و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: شاخص کیفی هوا AQi امروز 7 فروردین، برای ایستگاه‌های  استان کرمانشاه نشان می‌دهد هوای شهر کرمانشاه برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ایستگاه قصرشیرین عدد شاخص 168 رنگ قرمز _ وضعیت ناسالم  یا هشدار، ایستگاه سرپل ذهاب عدد شاخص 134 رنگ نارنجی _ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس یا هشدار، ایستگاه کرمانشاه عدد شاخص 137 رنگ نارنجی _ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس یا هشدار، ایستگاه پاوه عدد شاخص 212 رنگ بنفش _وضعیت بسیار ناسالم و یستگاه کنگاور عدد شاخص 88 رنگ زرد _وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: توصیه می‌شود در شهرهای با وضعیت هشدار، گروه های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی‌مورد در معابر شهری خودداری کنند؛ سایر افراد نیز با استفاده از ماسک‌ مناسبو در مواقع ضروری خارج شوند و حضوردر فضای باز را به حداقل کاهش دهند. 

شکیبا بیان کرد: حضور در پارک‌ها و پیاده روی در شرایط آلودگی و  گردوغبار ، صورت نگیرد چرا که مضرات و خطرات پیاده روی و حضور در پارک در شرایط آلودگی شدید هوا، بیش از منافع آن است.

وی عنوان کرد: در صورت لزوم  به خروج از منزل یا محل کار، حتماً از ماسک  مناسب استفاده کنید. ماسک مناسب در این شرایط ماسک n95 یا ماسک (ffp2،ffp3 ) است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: کارکنانی که به واسطه شغلی، بیشتر در معرض گرد و غبار قرار دارند، مثل پلیس راهور حتما از وسایل حفاظت فردی به ویژه  ماسک با ویژگی‌های فوق استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • توربو تیتان ۳؛ عجیب‌ترین کامیون آمریکا
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد
  • (ویدیو) ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • ویدیو/ ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • مدودف: امسال باید فرصت‌طلب باشم