Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از ثبت نام 301 نفر در سامانه اشتغال مهارت محور استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، تقی غیاثی تبار در جلسه هماهنگی گزارش پیشرفت پروژه اشتغال مهارت محور که با حضور معاونین، روسای مراکز و مسئولین کمیته های پنجگانه پروژه مذکور در خصوص ثبت درخواست متقاضیان این طرح در سامانه اشتغال مهارت محور گفت: تاکنون 171 نفر کارجو متقاضی اشتغال از طریق استخدام محور، 97 نفر متقاضی استخدام از طریق خوداشتغال محور و 33 نفر از طریق کارآفرینی محور در این سامانه تقاضای خود را ثبت نموده اندکه تاکنون به مجموع 301 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان این که در حوزه اشتغال مشکلاتی از جمله چالش بی مهارتی ، عدم نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی و فرهنگ غالب مدرک گرایی وجود دارد ، به تشریح اهداف کیفی پروژه اشتغال مهارت محور پرداخت و خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه اشتغال استان، نهادینه سازی فرهنگ اشتغال از طریق خوداشتغالی و کارآفرینی در استان ، نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی ، تقویت و توسعه کسب و کارهای نو پا در استان ، رشد خودکفایی استان در تامین خدمات و محصولات مورد نیاز استان و کاهش نرخ بیکاری به ویژه برای جوانان تحصیل کرده و مهارت آموخته بخشی از اهداف این پروژه است
غیاثی تبار تاکید کرد: پروژه اشتغال مهارت محور در راستای تحقق توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خصوصا علم و پژوهش، اقتصاد و استقلال و آزادی و عملیاتی شدن شعار « نهضت مهارت افزایی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان البرز با هدف تقویت و توسعه اشتغالزایی پایدار در حال اجراست.
وی اظهارکرد: سامانه اشتغال مهارت محور به نشانی soe.alborztvto.ir توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مختص متقاضیان اشتغال از طریق استخدام محور ، خوداشتغالی محور و کارآفرینی محور و همچنین ثبت تقاضای واحدهای صنفی-صنعتی استان جهت جذب نیروی کار ماهر طراحی شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز همچنین تصریح کرد : از زمان راه اندازی سامانه اشتغال مهارت محور، تعداد 80 واحد صنعتی متقاضی جذب نیروی کار ماهر در این سامانه تقاضای خود را ثبت نموده ، 13 واحد در حال جذب نیرو و 3 واحد هم از مسیر پروژه اشتغال مهارت محور جذب نیرو داشته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 6087253 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز