Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی از حل مشکل پروژه آبگیر موقت سد شیرین دره در این استان تا دو هفته آینده خبر داد.

علیرضا صبوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای پروژه ای با نام آبگیر موقت در سد شیرین دره در حال اجرا دارد، گفت: اجرای این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و تنها مشکل برای بهره برداری از آن مسئله تامین برق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی روز گذشته جلسه ای با حضور شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه ای خراسان برگزار شد، تا این مسئله مرتفع شود.

صبوری ادامه داد: شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در محل سد شیرین دره پست اختصاصب برق ایجاد کرده است که قرار بر این شد تا این شرکت یک خروجی از پست مذکور را در اختیار شرکت برق منطقه ای قرار دهد تا به اندازه تقاضا انشعاب در اختیار آن ها قرار دهد.

وی اظهارکرد: مشکل مذکور طی دو هفته آینده مرتفع خواهد شد و برق مورد نیاز تامین خواهد شد.

با ورود جریانات سیلابی شدید به سد شیرین دره، تلاطم در سد ایجاد شده و سبب می شود تا آب موجود در دریاچه سد گل آلود شود در نتیجه تا زمان ته نشین شدن گل و لای، سد از مدار خارج می شود که همین امر مشکلاتی را طی ماه گذشته از جمله قطعی آب را در بجنورد به همراه داشته است.

به همین علت شرکت آب منطقه ای استان از چند سال گذشته پروژه ای به نام آبگیر موقت را ایجاد کرده تا در مواقع مذکور بتواند از بخش های سطحی دریاچه، آب برداشت کند که مشکل قطعی آب نیز به وجود نیاید که با مشکل تامین برق آن مواجه بود.

میزان مصرف آب توسط شهروندان بجنوردی ۷۵۰ لیتر برثانیه است که ۴۵۰ لیتر بر ثانیه آن توسط آب موجود در سد شیرین دره و مابقی توسط چاه های اطراف بجنورد که حفر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سد شیرین دره برق خراسان شمالي شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی سد شیرین دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

قطعی و اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت در روزهای اخیر شهروندان را برای تهیه دارو با مشکل روبرو کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی