Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در هرمزگان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان هرمزگان از تلاش‌ها و همکاری‌های مجموعه رسانه‌ها و مطبوعات هرمزگان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: هر کس در هر جایگاهی که در هرمزگان قرار دارد، باید کمک کند تا به هدف پیشرفت و توسعه بیشتر استان، دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید با وحدت، همدلی و تعامل، میان همه افراد تاثیرگذار بر افکار و رفتار مردم و نقش آفرین در شکل گیری پدیده های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در استان هماهنگی خوبی ایجاد شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نقد باید منصفانه، عاقلانه و سازنده باشد، افزود: هرمزگان استانی دارای ظرفیت‌های بسیار برای توسعه است و در مسیر توسعه، وجود هماهنگی و وحدت نظر  بسیار مهم است.

همتی نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت جامعه را بسیار مهم و حیاتی دانست و بیان داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در هرمزگان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

وی گفت: کشور به کار و فعالیت نیاز دارد و مقام معظم رهبری نیز همواره بر کار و وحدت تاکید داشته‌اند.

استاندار هرمزگان ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه در هرمزگان، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای متشکل از همه دیدگاه ها برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار به صورت مجازی در هرمزگان تشکیل و  درخواست‌های خود را از طریق روابط عمومی استانداری پیگیری کنند.

همتی تصریح کرد: در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره به خبرنگاران و همچنین جهت خرید تجهیزات مورد نیاز به دفاتر رسانه ها با مرکز رایزنی می شود.

استاندار هرمزگان در خصوص تامین مسکن ویژه اهالی رسانه هم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص مکاتبه لازم را انجام و نسبت به پیگیری اقدام نماید و استانداری نیز حمایت های لازم را از همه اهالی رسانه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگار استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود