Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز و فردا در ۸ استان از کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دما در برخی استان ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز ابرناکی، وزش باد شدید، گاهی رعدوبرق و کاهش دمای 4 تا 6 درجه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مدت بارش در استان های گیلان و مازندران شدت داشته و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش بینی شده و در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه ماندگاری هوای خنک و بارش پراکنده در این مناطق پیش بینی شده است. شنبه و یکشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

از امروز تا آخر هفته نیز در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و پدیده گردوخاک در از انتظار نیست.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم ۲ جزئیات اقدامات بانک مرکزی برای مهار تورم/ آثار کرونا بر اقتصاد ایران مشخص شد/ بانک مرکزی: نرخ ارز تعدیل می شود ۳ آغاز پذیره‌نویسی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سهام صندوق ثروت بازنشستگی کشوری از امروز ۴ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۱|پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها/ هوا در نوار شمالی ۸ درجه خنک می شود ۵ «علاج تحریم»|مصباحی‌مقدم: ظرفیت‌های ایران برای حل مشکلات اقتصادی بی‌نظیر است/ می‌توان تورم را مهار کرد ۶ بخشنامه جدید بانک مرکزی/ سقف پرداخت وجه نقد در بانک‌ها کم شد ۷ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم ۸ احمد توکلی: کوپن باید برگردد؛ طبیعی است که برخی دولتمردان مخالف باشند چون مشکل معیشتی ندارند مهمترین اخبار اقتصادی «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم «علاج تحریم»|مصباحی‌مقدم: ظرفیت‌های ایران برای حل مشکلات اقتصادی بی‌نظیر است/ می‌توان تورم را مهار کرد معافیت انبوه سازان از پرداخت مالیات مسکن قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۳ | ثبت قیمت تاریخی برای فلز زرد مهمترین اخبار تسنیم طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌ / کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ سناتور روس: به‌رغم هشدارهای آمریکا به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم گفت‌وگو| نماینده پارلمان عراق: فرصت برای شکل گیری «احزاب نوظهور» در انتخابات آینده فراهم است «علاج تحریم»|خلیلیان: تا ایران هست، تحریم هم هست/ مذاکره جدید یعنی تحریم‌ شدیدتر/باید روی پای خود بایستیم گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی وزش باد شدید علاج تحریم استان ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: از فردا _سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ شاهد بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهمن محمدی مقدم اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا _ جمعه سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دماها روندی افزایشی خواهند داشت.

به گزارش ایمنا؛ در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بودند.

کد خبر 745847

دیگر خبرها

  • تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان