Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان محاسبات کشور در توئیتی نوشت: اولین اقدام در دیوان محاسبات را به تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اختصاص دادم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور در صفحه شخصی خود به موضوع اعتراضات کارگری هفت تپه و تحقیق و تفحص نحوه واگذاری این شرکت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دیوان محاسبات کشور در توئیتی نوشت: اولین اقدام در دیوان محاسبات را در راستای ماده ۴۲ قانون دیوان و به دلیل مشکلات ایجاد شده به ویژه احقاق حقوق پرسنل و کارگران خدوم و زحمتکش، به تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اختصاص دادم. مطابق عهدم، گزارش تحقیق و تفحص را به اطلاع مردم می‌رسانم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هفت تپه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعتراضات کارگری دیوان محاسبات کشور خصوصی سازی دیوان محاسبات تحقیق و تفحص هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس