Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام حسین سلامی با اعلام ویژه برنامه‌های این آستان مقدس به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر بیان کرد: در طول ایام دهه مبارک ولایت، از ۱۱ تا ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، سخنرانی مذهبی در صحن حرم مطهر برگزار می شود و همه روزه نمایشگاه عید غدیر در ایوان حرم مطهر برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۱۴ مرداد ماه در شب میلاد باسعادت امام هادی(ع) سید عباس انجوی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، دعای پرفیض توسل را قرائت می کند و پنجشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۲۳ مرتضی طاهری دعای روحبخش کمیل را قرائت خواهد کرد که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه قرآن پخش می‌شود.
سلامی ادامه داد: جمعه ۱۷ مرداد نیز از ساعت ۶ صبح مراسم قرائت دعای پرفضیلت ندبه با نوای مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار می‌شود که این ویژه برنامه نیز از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: ۱۷ مرداد ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، مراسم جشن عید غدیرخم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی مرتضی طاهری برگزار می‌شود و ۱۸ مرداد در روز این عید بزرگ از ساعت ۹ صبح، خطبه غدیر با نوای مرتضی طاهری قرائت خواهد شد.
حجت الاسلام سلامی افزود: مسابقه اینترنتی " اکمال دین اتمام نعمت " با موضوع خطبه غدیر، دیگر برنامه تدارک دیده شده در این مناسبت است که علاقه مندان از ۱۵ تا ۲۰ مرداد جهت شرکت در آزمون آنلاین آن می توانند به  بخش مسابقات پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.
وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه کودکانه در روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح در صحن حرم مطهر و حکاکی انگشتر زائران آستان مقدس با نام مبارک حضرت علی علیه السلام، در شب و روز عید سعید غدیر در صحن حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه های این ایام مبارک است.
 

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم شیراز آستان مقدس شاهچراغ فارس شاه‌چراغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم شیراز آستان مقدس شاهچراغ فارس شاه چراغ عید سعید غدیرخم شیراز آستان مقدس شاهچراغ فارس شاه چراغ مرتضی طاهری حجت الاسلام آستان مقدس عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است