Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:11:21 GMT

ونگر: آماده‌ام به مربی‌گری برگردم ولی به شرایطی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۲۷۶۳

ونگر: آماده‌ام به مربی‌گری برگردم ولی به شرایطی

آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید قصد بازگشت به دنیای مربی گری را دارد اما تنها در شرایطی که برایش ایده آل باشد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی سابق و افسانه‌ای آرسنال می‌گوید آماده بازگشت به میادین فوتبال است اما تنها زمانی چنین تصمیمی خواهد گرفت که شرایط برای کار کردنش ایده آل باشد. ونگر همچنین در پاسخ به سوالی درباره لیگ قهرمانان می‌گوید منچسترسیتی و پاری سن ژرمن امسال بیشترین بخت را برای قهرمانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ونگر در گفتگو با رادیو یوروپ1 گفت: " دلم می خواهد هر روز تیمم را تمرین بدهم. کاری که در تمام طول زندگی ام انجام داده ام. من هفتاد ساله ام و در زندگی ام خیلی تلاش کرده ام. سوالی که از خودم می پرسم این است که آیا وقتی پای سلامتی ام در میان است می توانم روی آن قمار کنم؟ این سوال از این جهت برایم مطرح می شود که من هیچوقت نمی توانم کاری را نصفه نیمه انجام بدهم".

 

مربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه در پاسخ به سوالی درباره شانس اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال گفت: " وقتی شما با تیمهایی مثل آتالانتا یا اتلتیکو مادرید بازی دارید هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ولی به نظر من منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به خاطر پتانسیلی که دارند از بیشترین شانس برای قهرمانی برخوردارند".

 

 

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش