Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 52 درصد از جمعیت کشور از خدمات متنوع این سازمان بهره‌مند هستند، گفت: نظام تامین اجتماعی، نقش کلیدی در کاهش آثار نامطلوب از بحران کرونا در اقتصاد جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی صبح امروز در جمع کارکنان مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای ایفای نقش ضربه‌گیری خو ، در مواجه با همه‌گیری کرونا تمهیدات و تدابیر هوشمندانه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه پیامدهای این بحران بر چرخه منابع و مصارف سازمان تاثیرات شگرفی داشته است، افزود: بیش از 52 درصد از جمعیت کشور که از خدمات متنوع این سازمان از جمله انواع مستمری‌های بلند مدت گرفته تا هزینه‌های درمان و مقرری بیکاری و کمک هزینه‌های مختلف، این سازمان را به نهاد کلیدی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی کشور تبدیل کرده است.

وی همچنین به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی تابعه استان پرداخت و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت مراکز درمانی سازمان برای خدمت رسانی به بیماران کووید 19 تا الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات در حوزه‌های درمانی را می‌توان از اقدامات شاخص مدیریت درمان استان زنجان برشمرد.

محمدی لزوم توجه به کاهش رفت و آمدها و لغو تجمعات در سالن انتظار مراکز درمانی، کنترل ورود بیماران و همراهان با ماسک و کنترل تب سنجی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار را از دیگر اقدامات حوزه درمان سازمان خواند و تصریح کرد: به منظور حفاظت از سلامت کادر درمان اقدامات موثری از جمله استفاده از سیستم صوتی برای برقراری ارتباط با مشتریان در کمیسیون‌های پزشکی و استفاده از موانع شیشه‌ای و کارت‌های تشخیص هویت کارکنان و ضدعفونی و گندزدایی لحظه به لحظه مراکز درمانی نیز از اقدامات پیشگیرانه ویژه سلامت کادر درمان و مراجعین انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین در خصوص اعتبار استعلام آنی دفترچه‌های درمانی که بصورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ایجاد روش‌های 6 گانه سازمان برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه‌های درمانی با کد دستوری 1420#*4* که با تلفن همراه بیمه شدگان قابل دریافت می‌باشد، تاکنون به لحاظ رایگان و سهل‌الوصول بودن آن، بیشترین استقبال مخاطبین را بخود اختصاص داده است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان زنجان درمان اقتصاد علی محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تامین اجتماعی مراکز درمانی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است.  

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان