Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:23:08 GMT

کمیته امداد ۶ هزار دانش آموز نخبه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۰۹۲

کمیته امداد ۶ هزار دانش آموز نخبه دارد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نهمین نشست شورای هماهنگی ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اظهار کرد: محرومیت زدایی همیشه دغدغه امام خمینی (ره) بود و مهم‌ترین مأموریت امام توانمندسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۴۱ هزار رابط کمیته امداد امام خمینی (ره) با آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور برای رفع مسائل و مشکلات دانش آموزان تحت پوشش فعالیت دارند، گفت: این مهم نقش بسزایی در رفع تنگنا‌ها و مسائل و مشکلات مختلف دارد.

بختیاری گفت: هم اکنون ۴۲ مرکز شبانه روزی دانش آموزی در مناطق مختلف کشور فعالیت دارند که اگر این مراکز در قالب ملی اداره شوند، بسیاری از مشکلات نیز خود به خود حل خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: توانمندسازی نیازمندان و محرومان مهم‌ترین مأموریت کمیته امداد است و در این ارتباط نقش معلمان بی‌بدیل است و در هر جامعه‌ای که معلم خوب و دلسوز وجود داشته باشد، می‌توان تحولات چشمگیری را در مسائل آموزشی و توسعه آن کشور مشاهده کرد.

او ادامه داد: ۶ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد، نخبه هستند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی آموزش و پرورش آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور فرماندار پیرانشهر و مسئولان شهرستانی، ۴۴ سری جهیزیه با ارزش ۱٫۷ میلیارد تومان به نوعروسان و زوج های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پیرانشهر اهداء شد.

در طول یک سال گذشته مجموع ۱۸۱ سری جهیزیه به ارزش ۷٫۵ میلیارد تومان به نوعروسان و افراد تحت پوشش توسط کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پیرانشهر اهداء شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان