Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:25:23 GMT

تعیین سهمیه‌ها و تیم‌های سقوط کننده در سری‌آ

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۱۲۱

تعیین سهمیه‌ها و تیم‌های سقوط کننده در سری‌آ

فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ سری آ ایتالیا به پایان رسید و تیم های راه یافته به مسابقات اروپایی و سقوط کننده به دسته پایین مشخص شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در آخرین روز از هفته پایانی و سی و هشتم فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ سری آ ایتالیا ۴ دیداری پیگیری شد تا جدول این فصل مشخص شود.

نتایج بازی های روز آخر به شرح زیر است:

بولونیا یک - یک تورینو

جنوا ۳ - صفر هلاس ورونا

لچه ۳ - ۴ پارما

ساسولو صفر- یک اودینزه

بدین ترتیب پرونده مسابقات فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ سری آ هم بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اسپال (تیم بیستم)، برشا (نوزدهم) و لچه (هجدهم) به سری بی سقوط کردند. همچنین در بالای جدول سری آ یوونتوس، اینتر، آتالانتا و لاتزیو سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب کردند. تیم های رم و میلان در رده پنجم و ششم ایستادند و سهمیه لیگ اروپا کسب کردند. ناپولی رده هفتمی هم به دلیل قهرمانی در جام جذفی ایتالیا به سهمیه لیگ اروپا دریافت کرد.

جدول نهایی سری آ در فصل 2019/20 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین فوتبال سری A ایتالیا جدول جدول رده بندی رده بندی آث میلان یوونتوس اینتر میلان لاتزیو آاس رم ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت پنج سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی بدست بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده