Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت کارگردان توانمند و پیشکسوت کشورمان مرحوم خسرو سینایی، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علوّ درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت کارگردان توانمند و پیشکسوت کشورمان مرحوم خسرو سینایی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هنرمند که در طول حیات هنری خود با تعلق خاطر به فرهنگ ملی و اسلامی و درک عمیق از شرایط و دغدغه‌های جامعه، مستندهای اجتماعی فاخری تولید کرد و کارنامه ماندگاری از خود باقی گذاشت.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، این ضایعه را به علاقه‌مندان و دوستداران ایشان به ویژه جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علوّ درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: درگذشت استاد گرانقدر و انقلابی کوشا، مرحوم دکتر پرویز داوودی، از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأثر و تألم آفرید. زحمات مستمر این بزرگمرد دانا در عرصه‌ها و سطوح مختلف همواره در مسیر خدمت به مردم و انقلاب اسلامی منشأ ثمرات ارزشمندی بوده است که آثار آن باقی و جاری خواهد بود.   این پیام می‌افزاید: ضمن عرض تسلیت درگذشت این عزیز خدمتگزار و متعهد، به خانواده گرامی، جامعه علمی و دانشگاهی کشور، مجمع تشخصی مصلحت نظام، و عزیزان و شاگردان آن مرحوم، علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان از پرودگار متعال مسئلت دارم.

پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، صبح روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی