Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:44:13 GMT

مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از دید ونگر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۲۴۵

مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از دید ونگر

سرمربی پیشین آرسنال دو تیم را مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که در سال 2018 پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت، و حالا به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال جهان در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مشغول به کار است، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی « Europe 1» فرانسه گفت: هر روز می‌خواهم تمرین کنم، کاری که در تمام طول دوران زندگی‌ام انجام داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هر روز صبح چمن را بو می‌کردم و امروز بیشتر در محیط‌های اداری قرار دارم، بنابراین بدیهی است که احساس می‌کنم کمی در آنجا مزاحم هستم.

وی افزود: می‌خواهم کارآمدترین مرکز تجزیه و تحلیل در جهان را در فیفا ایجاد کنم. می‌دانم که این کار بسیار جاه‌طلبانه است، اما شما خواهید دید که ما در جام جهانی 2022 تجزیه و تحلیل مسابقات را به شکلی انجام خواهیم داد که بسیار کارآمد خواهد بود. در حال حاضر در حال استخدام افراد زیادی در این زمینه هستم و فکر می‌کنم روشی که فوتبال را می‌بینیم هنوز جا برای پیشرفت دارد.

سرمربی پیشین آرسنال همچنین درباره مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: وقتی شما مقابل تیمی همچون اتلتیکومادرید و آتالانتا بازی می‌کنید، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما به نظر من منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن با توجه به پتانسیلی که دارند، دو مدعی اصلی قهرمانی هستند.

میلیتائو: نمی‌دانم بعد از زدن گل برتری‌مان به منچسترسیتی چطور شادی کنم!/ به بهترین شکل جای خالی راموس را پر می‌کنمرونی: منچسترسیتی رئال مادرید را شکست می‌دهد و صعود می‌کند/ گواردیولا باز هم ما را غافلگیر می‌کند

ونگر تصریح کرد: من فکر می‌کنم پاری‌سن‌ژرمن نسبت به سه یا چهار سال پیش کمی قدرتمندتر است. آنها حالا نسبت به چند سال اخیر تیمی کامل‌تر در تمامی پست‌ها هستند. ما نباید چین نگاه اشتباهی به پاری‌سن‌ژرمن داشته باشیم که آنها تاکنون فاتح لیگ قهرمانان نشده‌اند و حتی رئال‌مادرید هم گاهی اوقات در حدود 10 تا 15 سال به قهرمانی در این رقابت‌ها نرسیده، اما سپس سه سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال منچسترسیتی پاری‌سن‌ژرمن لیگ قهرمانان اروپا بیشتر بخوانید... توخل: کسب ۴ جام نشان از شایستگی پاری‌سن‌ژرمن است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توخل: کسب ۴ جام نشان از شایستگی پاری‌سن‌ژرمن است واژه های کاربردی مرتبط آرسنال منچسترسیتی پاری‌سن‌ژرمن لیگ قهرمانان اروپا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند ۲ حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند ۳ جدول رده‌بندی سری A در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ ۴ میلیتائو: نمی‌دانم بعد از زدن گل برتری‌مان به منچسترسیتی چطور شادی کنم!/ به بهترین شکل جای خالی راموس را پر می‌کنم ۵ باقری: ورزشکاران با تشدید تحریم‌ها خودشان مکمل تهیه می‌کنند و این یک زنگ خطر است ۶ رونی: منچسترسیتی رئال مادرید را شکست می‌دهد و صعود می‌کند/ گواردیولا باز هم ما را غافلگیر می‌کند ۷ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۸ سری A| پرونده فصل ۲۰-۲۰۱۹ با سقوط لچه و بقای جنوا بسته شد مهمترین اخبار ورزشی رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند باقری: ورزشکاران با تشدید تحریم‌ها خودشان مکمل تهیه می‌کنند و این یک زنگ خطر است حضور هیئت کشتی یزد با سرمربیگری بویری در لیگ برتر/ رفوگر: برای حضور روی سکو تلاش می‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ نامه ۸۸۰۰ استاد دانشگاه به ملت ایران درباره سیاست های ضدایرانی آمریکا سناتور روس: به‌رغم هشدارهای آمریکا به همکاری با ایران ادامه می‌دهیم «معجزه آبخیزداری»| ۸ راهکار آبخیزداری برای رفع مشکل بی‌آبی «غیزانیه‌»ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال منچسترسیتی پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا آرسنال منچسترسیتی پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا اصلی قهرمانی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم

در دیداری از هفته ۳۰ لیگ یک فرانسه ۲۰۲۳/۲۴،  پاری سن ژرمن میزبان لیون بود که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) برای پی اس جی و  ارنست ناما (۳۷) برای مهمان گلزنی کردند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و فقط با پنج امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیون هم با ۴۱ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید