Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:13:27 GMT

فرهنگیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۴۵۷

فرهنگیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه توئیتر خود خبر خوشی را برای فرهنگیان توئئیت کرد:
در متن این خبر امده : پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و‌ پرورش است که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حاجی مرزایی در توئیتی دیگر نوشت:  فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.           پیش از اینگ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.   وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف 60 میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد 12 درصد و بازپرداخت 60 ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.   کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران 160 میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، 100 میلیون تومان اعلام شده است.   وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 80 میلیون تومان و در سایر شهرها 60 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد پرداخت می‌شود.   مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان 60 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها 40 میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.   منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان برای فرهنگیان آموزش و پرورش زوجین فرهنگی میلیون ریال تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و با کارمزد ۴ درصد است.
تاکنون ۲ هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج برای تسهیلات ارزان به بانک‌های استان معرفی شده اند.
منوچهر کمالی افزود: بیماران پس از معاینه پزشک معالج برای تشکیل پرونده به معاونت درمان و پس از آن برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی گفت: بیماری‌هایی مانند تالاسمی، هموفیلی، ام اس، سرطان، بیماران دیالیزی و ریوی شامل این تسهیلات می‌شوند.
ویزیت رایگان، دارو‌های گران قیمت، مشاوره‌های پزشک درمانگر، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، خدمات فیزیوتراپی و آزمایش‌ها از مهم‌ترین خدمات رایگان به بیماران صعب العلاج است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بیماران تالاسمی و هموفیلی خدماتی مانند تصویر برداری، ویزیت یا مشاوره با پزشک درمانگر، شنوایی و بینایی سنجی، آزمایشات و خدمات توانبخشی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بیشتربخوانید:افزایش شمار داروخانه‌های عرضه کننده داروی خاص در هرمزگان
کمالی گفت: خدمات دندانپزشکی در مرکز ابوریحان برای بیماران خاص و صعب العلاج تا سقف سه میلیون تومان توسط وزارت بهداشت رایگان و برای سایر مراجعان به این مرکز با تعرفه دولتی است.
پارسال بیش از هزار بیمار خاص و صعب العلاج تسهیلات درمانی دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق