Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: با تکمیل شدن اعضای کمیسیون ماده۱۰احزاب، جلسات این کمیسیون در دوره جدید آغاز می شود.

حمید ملانوری در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب مالک شریعتی و علی حدادی دو نماینده مجلس شورای اسلامی برای حضور در کمیسیون ماده۱۰ احزاب اظهار کرد: منتظر ابلاغ رسمی مجلس به کمیسیون هستیم تا جلسات را رسماً آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال فقط یک جلسه کمیسسون برگزار شد و چون مجلس تغییر کرد، منتظر اعلام دو عضو از مجلس بودیم و اکنون باید تقاضای تاسیس احزاب و برگزاری مجامع و صلاحیت مسئولین شعب استانی احزاب را بررسی کنیم.

وی بیان کرد: کمیسیون ماده۱۰ هفت عضو دارد که جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان رییس کمیسیون، رمضان زنجبر به عنوان نماینده رییس قوه قضاییه،دو نماینده از مجلس شورای اسلامی ، امیری اصفهانی به عنوان نماینده دادستان، قدرتعلی حشمتیان به عنوان نماینده احزاب ملی و محمدعلی تبرایی به عنوان نماینده احزاب استانی ترکیب کمیسیون را تشکیل می دهند.

دبیر کمیسیون ماده۱۰ احزاب با اشاره به افزایش تعامل وزارت کشور و احزاب ، خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم ۱۱۵شعب استانی احزاب و هزار و ۱۰۰ دفاتر احزاب در شهرستان ها تاسیس شده است.۱۳ جبهه سیاسی هم در سال گذشته مجوز فعالیت دریافت کردند.

وی درباره تخصیص یارانه احزاب گفت: یارانه سال۹۶و ۹۷ از طریق خانه احزاب به احزاب اختصاص داده شده است، البته احزاب باید گزارش هزینه کرد یارانه دریافتی سال۹۶را به کمیسیون ماده۱۰ اعلام می کردند تا یارانه۹۷ را دریافت کنند که برخی احزاب این گزارش را ارائه نکرده و بنابراین یارانه ۹۷را دریافت نکرده اند، در حالیکه اعتبار آن موجود است. ما همچنین در حال پیگیری برای تخصیص یارانه ۹۸ هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون ماده 10 احزاب عنوان نماینده کمیسیون ماده۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم