Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : تأمین نیازهای آموزشی استان از دغدغه های کمیسیون ماده 5 است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، روزبه دادجو گفت: در این جلسه موضوع تغییر کاربری املاک مدنظر آموزش و پرورش به آموزشی، از اهم موارد مورد بحث بود که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضای جلسه، به تأیید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادجو در ادامه افزود: نظر به تصویب شورای آموزش و پرورش استان مبنی بر معرفی اراضی دارای کاربری خدماتی توسط شهرداری بمنظور تغییر کاربری به آموزشی و واگذاری آنها به آموزش و پرورش، با عنایت به معرفی 7 مورد املاک با کاربری فضای سبز و 1 مورد با کاربری تأسیسات شهری توسط شهرداری و با عنایت به سرانه فضای سبز موجود(1/3 مترمربع) و کمبود آن در مقایسه با سرانه استاندارد(8مترمربع)،با تغییر کاربری فضای سبز به آموزشی مخالفت و با تغییر کاربری تأسیسات شهری به آموزشی موافقت گردید. 

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای آموزشی استان ضمن تأکید بر حفظ و ارتقاء سرانه فضای سبز و تأمین سایر خدمات مورد نیاز شهروندان، از دغدغه های کمیسیون ماده 5 است و در این جلسه، 5111 مترمربع فضای آموزشی به اراضی دارای کاربری آموزشی در شهر شیروان افزوده شد.

گفتنی است جلسه کمیسیون ماده 5 شهر بجنورد نیز در همین روز برگزار گردید و بررسی و اتخاذ تصمیم مقتضی درخصوص 4 پرونده این شهر با موضوعات افزایش سطح اشغال، تغییر جهت ساخت و تغییر کاربری صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی کمیسیون ماده 5 تأمین نیازهای آموزشی کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • شناسایی تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیشابوربا رصد ماهواره‌ای
  • تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل
  • سرانه فضای سبز کرج در طرح تفصیلی جدید توسعه می یابد