Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» رضا تقی‌پور با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کند، گفت: با توجه به بی‌ثباتی بازار و افزایش شدید قیمت‌ها، دولت باید هر چه سریع‌تر گزینه وزارت صمت را به مجلس شورای اسلامی جهت اخذ رأی اعتماد معرفی کند.

وی بیان کرد: طبق قانون، سرپرست وزارت صمت تا ۲۲ مرداد ماه می‌تواند در این وزارتخانه فعالیت کند و بر این‌اساس دولت باید به قانون تمکین کرده و در مهلت باقی مانده گزینه خود برای وزارت صمت را به مجلس معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم به جهت گرانی‌های افسارگسیخته و بی‌ثباتی قیمت‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند و در این شرایط لازم است که وزیر صمت تعیین شود تا بلکه شاهد ثبات بیشتری در وضعیت بازار و قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی باشیم.

تقی‌پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت تعلل دولت در معرفی وزارت صمت، تفکیک این وزارتخانه به دو وزارتخانه صنعت و معدن و وزارت بازرگانی است، گفت: فرصت زیادی تا پایان دولت باقی نمانده است و حتی اگر این موضوع قابل طرح باشد، به اجرای کامل، مؤثر و مثبت نمی‌انجامد.

وی تصریح کرد: تصمیم خردمندانه این است که دولت در این شرایط به قانون توجه کند و هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کند تا بلکه وضعیت بازار ساماندهی شود که قطعاً این تصمیم به نفع مردم است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رضا تقی پور مجلس نماینده وزیر پیشنهادی صمت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع  گفت: امروز در سالروز تاسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در زمانی که نیروهای مسلح ما در سپاه اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند، در مجلس هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی داده شد.

وی با بیان اینکه «دنیا به سمت جنگ‌ها و تجهیزات نوین و زیستی در حال حرکت است»، اظهار کرد: اقدام امروز مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی در کسب قدرت بازدارندگی و تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، امکان پذیر کرد؛ در همین زمینه نیز از نیروهای مسلح وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی و همچنین نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس
  • کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع تصویب شد
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • دلار تلگرامی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر ندارد