Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت: باید از نخبگان و کارآفرینان نوپای استان حمایت های لازم صورت گیرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی،با حضور آمیان سرپرست اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی ، عباسی مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی و رنجبر معاونت سازمان صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی یک واحد جواهر سازی توسط قربانی نماینده گروه کار نمونه استان در جشنواره امتنان از کارگران، در محل مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار آمیان گفت: باید از نخبگان و کارآفرینان نوپای استان حمایت های لازم صورت گیرد و ما از این نخبگان و کارآفرینان با استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی به عنوان پشتیبان حمایت خواهیم کرد.
وی گفت: ارکان اساسی ایجاد اشتغال هر جامعه، کارآفرینان آن جامعه هستند که با سرعت بخشی به چرخه های تولید، زمینه های ایجاد رفاه اجتماعی و رشد همه جانبه جوامع را فراهم می کنند.
وی در خصوص اهمیت بحث کارآفرینی، ضرورت آموختن کار و پیشه، زمان شناسی، سستی گریزی، استواری و سود رسانی، صداقت حرفه ای و خلاقیت و نوآوری را از مهمترین ویژگی های کارآفرینان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی نخبگان و کارآفرینان کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متوسط بارش استان طی سال آبی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال آبی گذشته ۳۳ میلی متر معادل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

آزاد توحیدی افزود: بارش‌ها در شمال استان نسبت به بلند مدت افزایش چشمگیری دارد و بیشترین افزایش در شهرستان ماکو با ۵۳ درصد رشد است.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی ثبت شده در ماکو ۱۹۳.۶ میلی‌متر است که نسبت به سال زراعی گذشته که ۱۲۵.۶ میلی‌متر بوده ۵۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۵۳ درصد افزایش دارد.

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به میزان بارندگی‌ها در جنوب استان ادامه داد: در شهرستان پیرانشهر حدود ۴۱۴ میلمیتر بارندگی ثبت شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۳۰ درصد افزایش بارش و نسبت به بلند مدت پنج درصد افزایش داشته است.

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: شهرستان سردشت نیز به عنوان پر بارش‌ترین شهر استان در سال زراعی جاری ۶۳۶ میلمیتر بارندگی داشته که هشت درصد نسبت به سال زراعی گذشته افزایش دارد ولی نسبت به بلند مدت زراعی تغییر چندانی برای آن ثبت نشده است.

وی گفت: بارندگی‌ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود