Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردیناند به مقایسه مدافع میانی لیورپول با جمعی از اسطوره های لیگ برتر پرداخت. 

ریو فردیناند در پادکست «The Beautiful Game» هنگام نام بردن پنج مدافع میانی برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس، از ویرجیل فن دایک به عنوان بهترین مدافع حال حاضر دنیای فوتبال یاد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، فردیناند که از نقش فن دایک در موفقیت های لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر مطلع است، همچنین می گوید که امروزه فوتبال مدافعان میانی درجه یک کمتری نسبت به قبل می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(فن دایک را) دوستش دارم. به نظرم در حال حاضر در دنیا بهترین است. بدون شک بازیکن سطح بالایی است ولی نسبت به دوران من، با مدافعان میانی (درجه یک) زیادی رقابت نمی کند. اگر صحبت از مدافعان میانی برجسته باشد، من می توانم از دوران خودم پنج، شش، هفت یا هشت نفر را نام ببرم، در حالی که در بین بازیکنان فعلی فکر نکنم تعدادشان به انگشتان دو دست برسد. این یک بی احترامی نسبت به بازیکنان فعلی محسوب نمی شود، بلکه ما در حال صحبت کردن از بازیکنان درجه یک هستیم. با این حال به نظر من او (فن دایک) در هر دوره ای بازیکن ممتازی خواهد بود. 

بهترین مدافعان میانی تاریخ لیگ برتر از نگاه ریو فردیناند

فردیناند 41 ساله افزود:

اگر قرار باشد پنج مدافع میانی برتر از نگاه خودم را انتخاب کنم، (نمانیا) ویدیچ، (وینسنت) کمپانی، (جان) تری، فن دایک و (سول) کمپل انتخاب های من خواهند بود. فوتبال امروزی کمی تغییر کرده است. تنها موردی که دوست دارم شاهد آن باشم، بازی کردن او (فن دایک) مقابل خط حمله ای دو نفره است. این که ببینم مقابل دو مهاجم قرار می گیرد و در طول کل 90 دقیقه و کل هفته ها در نبرد یک در برابر یک حضور دارد. در دوران من، ما همیشه با خط حمله ای دو نفره رو به رو می شدیم. اما الان یک مهاجم مرکزی وجود دارد و دو نفر در کناره ها هستند که مدافعان کناری حواس شان به آن ها هست و بدین ترتیب دو بازیکن (مدافعان میانی) جلوی یک بازیکن را می گیرند. پس فرصت نفس کشیدن و استراحت کردن دارید و بعضا اجازه می دهید تا زوج شما جلوی حریف را بگیرد. دوست دارم او را در چنین وضعیتی ببینم ولی به نظرم شرایط را در آن وضعیت هم نترل خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافعان میانی لیگ برتر فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود

مدافع برزیلی قصد ماندن در چلسی را ندارد.

طرفداری | تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی در تابستان 2024 بازیکن آزاد خواهد بود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تمدید نمی شود و او در پایان فصل با اتمام قراردادش، از این تیم جدا خواهد شد و در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. تیاگو سیلوا تصمیم خود را گرفته و به زودی این تصمیم را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. تیاگو سیلوا در ژانویه تمام پیشنهادهای خود را رد کرد تا بماند و به چلسی کمک کند. فلومیننزه مدت هاست به تیاگو سیلوا علاقه دارد اما بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته و تمام گزینه های خود را در نظر می گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد