Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@03:36:44 GMT

سرور مجازی بورس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۶۹۹

سرور مجازی بورس

در حال حاضر افراد زیادی به خرید سرور مجازی بورس روی آورده اند ، بعضی ها هم به همچین سرویسی اعتقاد ندارند در این مقاله این دو نظر را مورد بررسی قرار میدهیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، در حال حاضر افراد زیادی به خرید سرور مجازی بورس روی آورده اند ، بعضی ها هم به همچین سرویسی اعتقاد ندارند در این مقاله این دو نظر را مورد بررسی قرار میدهیم و اصلا هم برای بعضی از افراد این سوال پیش می آید که اصلا سرور مجازی چیست؟ آیا سرخطی زدن با سرور مجازی ممکن است؟ هزینه ای که در قبال این سرور ها می کنیم آیا قابل جبران است؟ و سوالاتی در این زمینه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

سرور مجازی بورس

برای سرخطی زدن شما نیازمند یک سرعت اینترنت فوق العاده بالا و پینگ خیلی پایین هستید و در حال حاضر شرکت هایی که به شما حجم اینترنت ارائه می کنند توانایی ارائه سرعتی برابر 10,000 مگابیت بر ثانیه ندارند و همچنین توانایی ارائه ی پینگ زیر 1 میلی ثانیه را ندارند.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر روی قدرتمند ترین سرور ها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد میکند .سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرور ها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرور ها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام میشود و نصب و راه اندازی این سرور ها تیم فنی دایرکت فا به عهده میگیرد.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور در واقع یک کامپیوتر است که در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود و افراد پس از خرید این سرورها دسترسی دریافت می کنند که حاوی : ip / user / pass می باشد و باید از راه دور این کامپیوتر را مدیریت کنند.

سرعت اینترنت این سرورها در وب سایت دایرکت فا از 1000 شروع میشود تا 10,000 مگابیت بر ثانیه و پینگ هم در تمامی کارگزاری ها کمتر از 1 میلی ثانیه می باشد. شما برای اینکه بتوانید سرخطی بزنید باید از سرور مجازی استفاده کنید چون که به شما سرعت اینترنت فوق العاده بالا و پینگ زیر 1 میلی ثانیه به شما میدهد. شما هیچ وقت نمی توانید با اینترنت های معمولی پینگ زیر 40 یا 50 میلی ثانیه داشته باشید و در نتیجه نتایج خوبی هم در صف بورس نخواهید گرفت.

ما برای چه باید سرور بورس بخریم؟

یکی از رازهای موفق شدن در سرخطی و خرید عرضه اولیه داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ پایین است ؛ کسانی که از سرور مجازی بورس استفاده میکنند میتوانند نتایج فوق العاده ای را در صف های چندین میلیونی و یا حتی صف های میلیاردی داشته باشند. حال برای بعضی از افراد پیش می آید که فاصله زمانی که برای متصل شدن به سرور پیش می آید چه میشود؟ برای حل این موضوع هم شما به سادگی با نصب نرم افزار اتو کلیکر در محیط سرور این فاصله زمانی لپ تاپ و سرور را از میان بردارید و کلیک ها را مستقیم از داخل خود سرور با پینگ زیر 1 میلی ثانیه به سایت کارگزاری خود ارسال کنید.

چگونه با سرور مجازی بورس کار کنیم؟

شما وقتی سرور مجازی بورس را خریداری کردید دسترسی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی: ip / user / pass می باشد ، شما از طریق نرم افزار remote Desktop Connection و با وارد کردن دسترسی سرور در این نرم افزار وارد محیط سرور شوید ، سیستم عامل این سرور ها ویندوز می باشد و از لحاظ ظاهری هیچ فرقی با سیستم خانگی شما ندارد و کاملا شبیه کامپیوتر خودتان است. بعضی از افراد که در خانه کامپیوتر یا لپتاپ ندارند میتوانند از طریق گوشی به سرور متصل شوند هیچ محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد. برای تلفن همراه باید نرم افزار Microsoft Remote Desktop از کافه بازار دانلود کنند و دسترسی سرور را درون این نرم افزار وارد کنند تا وارد محیط سرور شوند.

نتیجه گیری:

شما برای اینکه بتوانید خود را در صف های چند میلیاردی در نتایج اول مشاهده کنید باید از سرور مجازی استفاده کنید ، در این خصوص هم سرور مجازی هست و هم سرور اختصاصی ، فرق بین سرور مجازی و سرور اختصاصی در چیست؟ سرور مجازی منابع سرور را به صورت اختصاصی دارید ولی سرعت اینترنت را با بقیه در اشتراک هستید ؛ به طور مثال وقتی شما وارد یک کافی نت می شوید میبینید که چندین سیستم به صورت جدا هست ولی با یک سرعت اینترنت ، سرور مجازی هم به همین شکل است ولی در سرور اختصاصی بورس یعنی یک سیستم با یک سرعت اینترنت ، وقتی این سرویس را خریداری میکنید در دیتاسنتر برای سرور شما به صورت اختصاصی فیبر کشی میکنند و فقط و فقط خود شما از این سرعت اینترنت استفاده میکنید. هنوز هم دیر نشده همین الان سرور اختصاصی بورس خودتان را خریداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: سرور مجازی بورس سرور بورس سرور مجازی بورس سرور اختصاصی سرعت اینترنت سرور ها میلی ثانیه نرم افزار پینگ زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بسته ۱۲۰ ثانیه، کاری از مرکز ایلام که در خصوص تازه‌ترین اخبار روز تهیه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • ببینید | نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ