Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:05:03 GMT

لمپارد: وضعیت تیم ما بحرانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۸۰۸

لمپارد: وضعیت تیم ما بحرانی است

سرمربی جوان چلسی عنوان کرد که مصدومیت ها و خستگی کار تیم او را سخت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، چلسی که در نهایت توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد باید خود را برای بازی برگشت برابر بایرن مونیخ آماده کند. البته با توجه به شکست ۳ بر صفر در بازی رفت و مصدوم های زیاد، تیم فرانک لمپارد شانس زیادی برای این دیدار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک لمپارد، سرمربی تیم چلسی درباره شرایط فعلی تیم تحت هدایت خود گفت: با توجه به مصدومیت ویلیان و شرایطی که برای انگولو کانته رخ داده شرایط تیم بحرانی شده است. ما مصدوم های زیادی داریم و باید شرایط را پیش ببریم. امیدواریم مسئولان برگزاری رقابتها در لیگ برتر انگلیس برنامه عادلانه ای برای تیمها در فصل بعد ترسیم کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید بازی با بایرن مونیخ را فراموش کنیم. ما در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. باشگاه از پنجره نقل و انتقالات محروم شده بود و در ابتدای فصل کسی تصور نمی کرد بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. در کل در فصل اول از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. هر چند باختن در فینال جام حذفی ناراحت کننده بود ولی شما باید تصویر بزرگتر را ببینید و کل فصل را ارزیابی کنید که به نظرم موفق عمل کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرانک لمپارد تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچسترسیتی ، چلسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!