Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   آیین افتتاح مجازی محفل ادبی سخن استان با حضور مهدی آریان، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی؛ نغمه مستشار نظامی از شاعران برجسته کشور و دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ مصطفی محدثی خراسانی از شاعران برجسته کشور و عضو شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضورنویسندگان وشاعران پیشکسوت استانی اباصلت رضوانی، منیژه درتومیان، صدیقه صدقیف میثم مهرنیا و رسول فخر قاسمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابخانه‌های عمومی نهادی اجتماعی هستند که با برنامه‌ریزی، در دسترس قرار دادن منابع و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، علمی، ادبی در بافت اجتماعی منطقه خود امکان رشد اندیشه، یادگیری، اجتماع‌سازی، شکوفایی استعداد‌ها و باروری ذهن خلاق انسان‌های پویا و جستجوگر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید 

برگزاری عصر شعر ملکوت هشتم در خراسان شمالی

محفل ادبی، تشکّلی مردم نهاد از بافت اجتماعی (مخاطبان فعال و علاقه‌مند)، زیر مجموعه کتابخانه عمومی است که بر اساس بر اساس ضوابط این دستورالعمل به منظور ارتقای سطح همکاری جمعی، تعامل و آموزش در حوزه‌های ادبی شامل شعر و داستان فعالیت می‌کند.

گفتنی است؛ آیین افتتاح محفل ادبی سخن خراسان شمالی بصورت مجازی و با هدف نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی جهت انجام فعالیت‌های ادبی در کتابخانه‌ها و تمهید زمینه اعتلای آن، تقویت و راه‌اندازی محفل‌های ادبی در کتابخانه‌های عمومی جهت ایجاد انگیزه نسبت به شعر و ادبیات فارسی و ساماندهی نیرو‌های متعهد و متخصص ادبی به‌منظور ایجاد تحول فرهنگی در خدمات کتابخانه‌ها برگزارشد.

انتهای پیام/ه 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان خراسان شمالی شاعران خراسان شمالی کتابخانه های عمومی محفل ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان

ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

محمد رضا بیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها از خدمات بیمه ای رایگان در حال اجرا است.

بیدی ادامه داد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای که شامل مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق است استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.ir بخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)" اقدام کنند.

وی افزود: با  توجه به آغاز مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سهمیه محدود فاز اول اجرای این طرح و جهت بهره مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها این طرح در حال اجرا است.

بیدی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر  در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

وی افزود: این زنان در آینده از مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق برخوردار خواهند شد که پس از انجام‌ استعلامات لازم در صورت احراز شرایط ۱۰۰ درصد حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • برگزاری محفل شاعران به مناسبت تنبیه رژیم صهیونیستی
  • مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی