Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: مجرمان دستگیر شده از اراذل و اوباش هستند که در بازجویی پلیس به تخریب شیشه‌های بیش از ۴۰ دستگاه از خودرو  شهروندان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه انگیزه این افراد در دست بررسی است ،ادامه داد: ماموران زبده با استفاده از دانش روز و همراهی مردم عاملان این تخریب را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند که این مهم رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد پلیس را به همراه دارد

وی اظهار کرد: پلیس با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضا و با اشراف اطلاعاتی با افرادی که قصد ایجاد ناامنی را دارند برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته برخی افراد ناشناس در برخی محلات شهرستان یزد اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

برچسب‌ها یزد اراذل و اوباش خودرو انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد اراذل و اوباش خودرو انتظامی یزد اراذل و اوباش خودرو انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، سردار  سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی استان خوزستان به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در مسجد زین العابدین (ع) منطقه حصیر آباد به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی می‌کند.

این دیدار مردمی فردا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 شهروندان اهوازی می‌توانند برای اخذ نوبت جهت دیدار حضوری با فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز