Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:15:52 GMT

استقبال از ستاره جدید السد در دوحه(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۰۳۵

سانتی کازورلا ، بازیکن مطرح اسپانیایی به قطر آمد تا مراحل پایانی عقد قراردادش را با السد انجام داده و رسما به این تیم متمول قطری بپیوندد.

به گزارش" ورزش سه" بعد از جدایی گابی از السد، این باشگاه و ژاوی هرناندز سرمربی سرشناس اسپانیایی اش تصمیم به جذب یک اسپانیایی دیگر گرفتند. سانتی کازورلا ، هافبک 35 ساله که بعد از شش فصل حضور در آرسنال ، در دو فصل اخیر در ویارئال بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این تیم اسپانیایی 70 بازی انجام داد و 13 گل هم در مجموع دو فصل به ثمر رساند. کازورلا یکی از بازماندگان تیم طلایی اسپانیا است که همراه این تیم دوبار به مقام قهرمانی رسید. او همبازی ژاوی سرمربی تیم السد در تیم ملی اسپانیا بوده است.


او شب گذشته از طریق مادرید به قطر رسید و مورد استقبال مسئولان السد قرار گرفت. کازورلا به زودی مراحل رسمی عقد قراردادش را با این باشگاه قطری انجام بدهد.


السد در حال حاضر با 35 امتیاز از 18 مسابقه در رده سوم رقابت های لیگ برتر و پایین تر از الدحیل و الریان قرار دارد . آن ها اما با وجود از دست رفتن قهرمانی در لیگ ستارگان به دنبال کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان هستند. در لیگ قهرمانان آسیا السد در گروه D مسابقات با 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.


در این گروه سپاهان ایران هم حضور دارد که با 3 امتیاز در رده سوم جدول است. سپاهان در بازی رودررو با السد با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.


بی تردید با اضافه شدن کازورلا و با توجه به حضور بازیکنانی چون بغدادبونجاح، اکرم عفیف، حسن الهیدوس، عبدالکریم حسن و احتمالا اضافه شدن یک بازیکن مهم خارجی دیگر السد می تواند یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان باشد.

 

 

 

 

 

 

السد تیم ملی اسپانیا قطر سانتی کازورلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد تیم ملی اسپانیا قطر سانتی کازورلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

به گزارش طرفداری، اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر تازه دارد راه می افتد! شانس قهرمانی اینتر در سری آ: 99.9 درصد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید