Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:49:03 GMT

سقف تعهدات و استعلام بیمه تکمیلی ملت انفرادی و گروهی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۰۷۸

سقف تعهدات و استعلام بیمه تکمیلی ملت انفرادی و گروهی

بیمه ملت یکی از شرکت‌هایی است که هم بیمه تکمیلی خانوادگی و هم بیمه تکمیلی گروهی را به متقاضیان خود ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام ازکی، در ادامه شرایط بیمه تکمیلی ملت، پوشش‌ها، طرح‌ها، قیمت و نحوه استعلام بیمه تکمیلی ملت را به‌صورت کامل بررسی کرده‌ایم.

مزایای بیمه تکمیلی ملت

بیمه ملت یکی از شرکت‌های بیمه معتبر و با سابقه در ایران است که در حال حاضر با بیش از ۱۸۰۰ نمایندگی در کل کشور فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت اصلی بیمه تکمیلی ملت نسبت به برخی از شرکت‌های بیمه، ارائه بیمه تکمیلی به‌صورت خانوادگی است. در حال حاضر شرکت‌های  بیمه محدودی، بیمه تکمیلی خانوادگی صادر می‌کنند و یکی از این شرکت‌ها، بیمه ملت است.

بیمه تکمیلی خانوادگی ملت در قالب پنج طرح ارائه می‌شود که جزئیات آن را در ادامه بیان کرده‌ایم. همچنین بیمه تکمیلی گروهی ملت برای گروه‌های بالای ۱۰۰ نفر صادر می‌شود.

پوشش‌های بیمه تکمیلی ملت

در همه بیمه‌های درمان تکمیلی از جمله بیمه تکمیلی ملت پوشش‌های زیر قابل‌ ارائه است. البته تعداد دقیق پوشش‌ها و سقف تعهدات هر کدام از آنها به طرح انتخابی و حق بیمه پرداختی بستگی دارد.

. جبران هزینه جراحی و بستری شدن در بیمارستان

. عمل‌های جراحی مهم

. زایمان طبیعی و سزارین

. هزینه‌های سرپائی شامل انواع اسکن، MRI، سونوگرافی، ماموگرافی، اکو، کاردیوگرافی

. جراحی‌های محدود

. تست ورزش، نوار عضله، عصب و مغز

. رفع عیوب انکساری چشم و لیزر درمانی

. هزینه‌های دارو و ویزیت

. خدمات آزمایشگاهی

. فیزیوتراپی

. سمعک، عینک و لنز طبی

. خدمات دندانپزشکی

طرح‌های بیمه تکمیلی ملت

طرح‌های بیمه تکمیلی در بیمه‌های گروهی، ثابت و مشخص نیست؛ چون به تعداد افراد متقاضی بیمه، نیازهای آن‌ها و همچنین حق بیمه مورد نظرشان بستگی دارد.

اما در بیمه‌ تکمیلی انفرادی ملت و خانوادگی ملت طرح‌های مشخصی وجود دارد که افراد می‌توانند با توجه به نیازها و توان پرداختی خود، یکی از طرح‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

استعلام بیمه تکمیلی ملت

اگر به دنبال خرید و استعلام بیمه تکمیلی گروهی ملت هستید، بهترین و ساده‌ترین روش این است که از طریق ثبت اطلاعات در سایت ازکی یا تماس با کارشناسان بخش بیمه‌های گروهی در شرکت ازکی، شرایط و تعداد نفرات خود را اعلام کنید تا کارشناسان ازکی، استعلام بیمه تکمیلی از تمام شرکت‌های بیمه مثل بیمه ملت را در اختیار شما قرار دهند و برای انتخاب و خرید بهترین بیمه تکمیلی شما را راهنمایی کنند.

اگر قصد خرید بیمه تکمیلی خانوادگی را دارید، می‌توانید پس از بررسی پوشش‌ها در جدول بالا، حق بیمه هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی خانوادگی ملت را در جدول زیر مشاهده و یکی از طرح‌ها را انتخاب کنید.

شرایط بیمه تکمیلی ملت

شرایط بیمه تکمیلی خانوادگی ملت به شرح زیر است:

. برای خرید بیمه تکمیلی ملت به‌صورت خانوادگی، همه اعضای خانواده باید متقاضی این بیمه باشند، مگر اینکه یکی از اعضای خانواده تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی ارگان خود باشد و یا فرزندان به سن ۱۸ سالگی تمام رسیده باشند.

. در این بیمه حداقل تعداد بیمه‌شدگان باید ۲ نفر باشد و حداکثر سن بیمه شده‌ها می‌تواند ۶۴ سال باشد.

. بیمه‌گذار اصلی باید شخصی حقیقی بوده و حداقل ۱۸ سال داشته باشد.

. درصورتی‌که پزشک معتمد بیمه بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان، انجام معاینات پزشکی را برای افراد لازم بداند، انجام این معاینات اجباری است.

. در بیمه تکمیلی خانوادگی ملت، دوره انتظار برای کلیه تعهدات بیمارستانی و غیر بیمارستانی (سرپایی، پاراکلینیکی و …) ۳ ماه و برای زایمان به‌شرط تمدید بیمه‌نامه ۹ ماه است.

. در تمام طرح‌ها (به‌غیراز طرح VIP) داشتن بیمه پایه الزامی است.

خرید اینترنتی بیمه تکمیلی ملت

در حال حاضر همه افرادی که متقاضی بیمه تکمیلی انفرادی یا خانوادگی هستند می‌توانند با مراجعه به سایت azki.com خرید و استعلام بیمه تکمیلی را به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهند.

متقاضیان بیمه تکمیلی گروهی هم باید در بخش بیمه‌های سازمانی سایت ازکی، اطلاعات و درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین افراد می‌توانند برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی و آگاهی از شرکت‌های مختلف از جمله بیمه ملت، با شماره ۰۲۱۵۴۸۶۴ تماس گرفته و از مشاوره‌های تخصصی، رایگان و بی‌طرفانه مشاوران ازکی استفاده کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه ازکی بیمه تکمیلی ملت استعلام بیمه تکمیلی بیمه تکمیلی گروهی بیمه تکمیلی ملت بیمه تکمیلی بیمه ملت پوشش ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ مدتی است دولت سیزدهم و مجلس یازدهم شورای اسلامی به دنبال تعطیلی یک روز در کنار روز جمعه جهت افزایش تعطیلات پایان هفته هستند اما مساله چالش‌برانگیر در این میان انتخاب یکی از روزهای شنبه است. بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بزرگ‌ترین مخالفان تعطیلی روز پنجشنبه هستند زیرا معتقدند تعطیلی پنج‌شنبه، ایران را یک روز کاری از جهان عقب می‌اندازد و نتایج زیانبار اقتصادی زیادی دارد؛ از سوی دیگر مخالفان تعطیلی روز شنبه می‌گویند تعطیلی این روز از جهت شباهت با آیین یهودیت پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید؛ نامه خانه صمت به مجلس درباره تعطیلی شنبه

درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعیین تکلیف تعطیلی شنبه یا جای پنج‌شنبه با سید سلمان ذاکر؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم شورای اسلامی گفتگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

سید سلمان ذاکر به خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ابتدا اظهار نظری درباره تعطیلی روزهای شنبه یا پنجشنبه نکرد و تصمیم‌گیری درباره این مساله را به دولت واگذار کرد اما سرانجام روز یکشنبه هفته جاری قریب به یک و ساعت نیم این موضوع در کمیسیون اجتماعی مود بحث و بررسی قرار گرفت که در این جلسه اعضایی از مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی حضور داشتند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تعطیلات پایان هفته روی دو موضوع گفتگو کردیم؛ یکی قطعیت تعطیلی دو روز برای پایان هفته و دیگری تصمیم‌گیری برای انتخاب روز شنبه یا پنج‌شنبه برای تعطیلی پایان هفته بود.

نماینده ارومیه در ادامه افزود: سرانجام به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی روز شنبه قدم خوبی برای افزایش درآمد سرانه کشور و استمرار روابط تجاری با سایر کشورهای همسایه و جهان است و روی معیشت مردم تاثیر مستقیم دارد. البته برخی اشکالات کلامی درباره تعطیلی شنبه مطرح شد از جمله اشتراک آن با آیین یهودیت، که اعضای اتاق بازرگانی گفتند از نظر علمای عظام در این زمینه منعی وجود ندارد و قرار شد اعضای اتاق بازرگانی از دفتر مقام معظم رهبری هم استعلام بگیرند.

ذاکر تصریح کرد: درباره تعطیلی پایان هفته در کشور تبعیض وجود دارد؛ پنجشنبه‌ها در برخی موسسات تهران تعطیل است و در برخی شهرستان‌ها تعطیل نیست و این تشتتی که برای دو روز تعطیلی وجود دارد، نوعی بی‌احترامی به قانون و افکار عمومی است بنابراین در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواهان تعطیلی قطعی دو روز در هفته هستیم و روزهای مورد نظر ما و اعضای اتاق بازرگانی که در جلسه بودند، جمعه و شنبه است تا مردم هم به مناسک مذهبی برسند و هم امور اقتصادی روی زمین نماند اما رای‌گیری نشد تا استعلام‌های لازم را از مراجع و دفتر رهبری گرفته شود و نظر نهایی کمیسیون را به مجلس اعلام کنیم.

ذاکر گفت: رای اعضای کمیسیون برای تعطیلی دو روز پایان هفته لب مرزی بود اما مجلس باید به این موضوع به عنوان یک مطالبه ملی تن دهد، به همین علت آقای قالیباف گفتند این موضوع دو شوری باشد تا بیشتر چکش‌کاری شود و به نظر من رای آوردنش در این مجلس قدری سخت خواهد بود.

ذاکر درباره ایرادات طرح شده درباره تعطیلی روز شنبه نیز گفت: این ایرادات شبهه است و هیچ عالمی نگفته که تعطیلی شنبه اشکال شرعی دارد. اعضای اتاق بازرگانی گفتند از چهار نفر از علما استعلام گرفتیم که منعی در این زمینه اعلام نکرده بودند البته حساسیت‌هایی وجود دارد که منتظر استعلام از دفتر مقام معظم رهبری هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ پیشتر پیشتر ولی اسماعیلی؛ رییس کمیسون اجتماعی مجلس درباره جلسه یکشنبه این کمیسون با اعضای اتاق بازرگانی گفته بود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع ۴ روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد. پیشنهاد مشخص اتاق بازرگانی در این نشست هم این بود که با توجه به شعار سال و در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا ارتباط و مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1228233 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید