Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: رزمایش کمک مؤمنانه همان درسی است که مکتب پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت علیه السلام آن را آموخته اند که باید ایثار و از خود گذشتگی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانسی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تأکید ایشان بر تداوم کمک های مؤمنانه و نهضت تعاون،  فاز دوم این رزمایش همزمان با دهه امامت و ولایت و روز عید سعید قربان با حضور گسترده مردم و ارگان ها و به ویژه سپاه و بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک مؤمنانه درسی از مکتب اهل بیت (ع) است

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه طرح رزمایش کمک مؤمنانه همان طرحی است که پیامبر اکرم (ص) در هزار و 400 سال پیش بر آن تأکید می کردند، گفت: این طرح مورد تأکید مقام معظم رهبری در راستای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: رزمایش کمک مؤمنانه همان درسی است که مکتب پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت علیه السلام آن را آموخته اند که باید ایثار و از خود گذشتگی داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مرحله اول از فاز دوم کمک مؤمنانه در عید سعید قربان و تأثیرات بسیار خوب این رزمایش ابراز کرد: در این رزمایش شاهد حضور پر شور نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج ، ارتش و سایر نهادها و ارگان های بوده ایم.

مولوی شیهکی تأکید کرد: الحمدالله نیروهای مسلح هر زمان که دشمنان به آب و خاک ایران اسلامی قصد تعرض را داشتند با تمام قدرت ایستادگی کرده اند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه اتحاد بین نیروهای مسلح مثال زدنی است، اظهار کرد: این عزیزان با اقتدار و با تمام قوا در کنار یکدیگر به منظور حفاظت و امنیت کشور ایستاده اند.

با جان و دل دعوت رهبری را در این رزمایش لبیک می گوییم

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه رزمایش و طرح کمک مؤمنانه در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا است، گفت: بنا به فرموده قرآن کریم" وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوى؛ و همواره در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید ".

امام جمعه اهل سنت منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: مؤمنان و مسلمانان جامعه اسلامی همیشه باید در کارهای شایسته کمک رسانی به یکدیگر همکاری داشته باشند و در این عرصه از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب، طرحی بسیار مبارک است، عنوان کرد: ملت ایران از هر قشر، مذهب، حزب و طایفه رهبر عزیزمان را پدر خود می دانیم و در حد توان خود دعوت ایشان را لبیک خواهیم گفت.

مولوی چاهانی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران در راستای رزمایش کمک مؤمنانه کوشش می کنند و با جان و دل دعوت رهبر فرزانه انقلاب را لبیک خواهند گفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه جمعه اهل سنت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

چند روز پیش بود که مهدی فضائلی عضو دفتر رهبری از تذکر به برخی مسئولان در مساله حجاب و بعد از حواشی پیش آمده بر سر برخورد‌های گشت ارشاد، خبر داد. توئیتی که با هجمه‌ها و حملات زیاد به این عضو دفتر رهبری همراه شد و حامیان گشت ارشاد و لایحه عفاف و حجاب همزمان او را در فضای رسانه‌ای و مجازی زیر بار سنگین حملات خود بردند.

روز گذشته، اما سردار جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه این تذکر را تایید کرد و گفت؛ «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.»

وی بیان کرد: «این تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است، زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.»

سرلشکر جعفری عنوان کرد: «آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند، اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.»

گفتنی است از جمله کسانی که فضائلی را به خاطر بیان تذکر رهبری به گشت ارشاد مؤاخذه کرده و بر او تاختند، حسین شریعتمداری بود.

مدیر مسئول کیهان در یادداشتی نوشته بود؛ «این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟! برادر فضائلی عزیز! بیت رهبر معظم انقلاب «سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.»

منبع: خبر آنلاین

tags # رهبر انقلاب سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم