Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از خرید و فروش بیش از ۹۹ میلیون اوراق اسناد خزانه اسلامی در تالار منطقه‌ای استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت:در هفته گذشته تعداد ۹۹۹۶۲۸۳۴ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق ‌تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۲۵۶۳۵۰۵۶۸۰۵ ریال در ‌بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۴۵ درصد آن مربوط به ‌خرید و بقیه آن فروش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌‌مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۳۰۵ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ‌ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام ‌شرکت خدمات انفورماتیک با ۱۰ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات ‌بورس منطقه‌ای قرار داشته است. ‌
‌جوادی بیان کرد: شاخص کل بازار بورس با ۳۱۷۷ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱۹۰۴۳۲۴ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۲۰۵ واحد افزایش نسبت به ‌هفته قبل، به رقم ۱۹۷۲۳ واحد رسید. ‌

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس اوراق خزانه و اوراق مشارکت بورس آذربایجان غربی وحید جوادی بورس منطقه ای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار شیشه‌ای قرمز شد/ ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی شاخص کل بورس

امروز شنبه بازار سرمایه اوضاع چندان خوبی را پشت سر نگذاشت؛ به طوری که با فشار فروش در اغلب نمادها، شاخص کل کاهش شدیدی را پشت سر گذاشت و با افت ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد به رقم دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. این در حالی است که طی سه روز کاری قبل از آن بازار رشد کرده بود.

شاخص هم‌وزن نیز امروز بیش از ۲۵ هزار واحد کاهش یافت و در عدد ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد ایستاد.

روز شنبه بیش از ۴۸۶ هزار معامله در بورس به ارزش ۶۰۹۱ میلیارد تومان انجام شد.

فولاد، فملی، شپنا و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های پرتراکنش نیز به ترتیب ذوب، شپنا، شستا و خودرو بودند.

فرابورس ایران نیز امروز ۶۲۰ واحد ریزش کرد و به ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۱۰ هزار فقره بود که ارزش آن به ۱۰ هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان رسید.

وسپهر، خاور، زاگرس و انتخاب از نماد‌های تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند که همگی قرمز شدند. نماد‌های پرتراکنش نیز به ترتیب فزر، خاور، کرمان و فصبا بودند که به جز فزر سایر نماد‌ها منفی به کار خود پایان دادند.

بازار سرمایه، امروز در شرایطی کاهش سنگینی را تجربه کرد که پیش‌بینی اغلب کارشناسان این است بازار بورس در سال جاری رشد می‌کند. با این حال در برخی روز‌ها سنگین شدن وزن عوامل سیاسی بر عوامل اقتصادی، باعث ریزش تالار شیشه‌ای می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # بورس سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده
  • عبور بورس از بحران/ جو روانی تالار شیشه‌ای آرام شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • دامنه نوسان تا ۳ روز مثبت و منفی ۱ درصد تعیین شد
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد/ ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد
  • افت ۵۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی