Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح از پرداخت وام ۱۰میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی روز دوشنبه با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسند ساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، افزود: سازمان در سال ۱۳۹۹ اختصاص و واگذاری ۱,۰۰۰ میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش‌بینی کرده است.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده‌اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

گودرزی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان ساخت: مبلغ این وام ۱۰ میلیون تومان می‌باشد که از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع‌رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی با توضیح اینکه برای دریافت این وام نیازی به حضور بازنشستگان نیست، گفت: به واجدین شرایط که تاکنون وام دریافت نکرده‌اند و پایه حقوق زیر ۶ میلیون تومان دارند، پیامک زده خواهد شد و اگر بازنشسته‌ای به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشود تا پایان سال چند بار اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تأکید بر حمایت‌های مستمر از مشترکان تصریح کرد: این وام به صورت قرض‌الحسنه و بیمه شده است و پیشکسوتان معزز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir مراجعه کنند.

کد خبر 436914

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح بازنشستگان بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت وام جهش تولید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازنشستگان نیروهای مسلح میلیون تومان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه‌های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد.

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند سال گذشته افتتاح شد.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می‌گیرد.

کد خبر 6062969

دیگر خبرها

  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟