Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و داور مینی‌گلف گفت: تفاوت مینی‌گلف با سایر رشته‌ها در این است که اجرای فاصله گذاری در آن به راحتی انجام می‌شود. - اخبار ورزشی -

رضا رضاخانی، معاون باشگاه مینی‌گلف مینیاتور و مربی و داور این رشته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط جامعه و تعطیلی مراکز تفریحی و ورزشی و با توجه به نیاز افراد به این دو معقوله، رشته مینی‌گلف می‌تواند کمک زیادی به جامعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رشته ذاتاً فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود و این موضوع جزئی از قوانین آن است بعلاوه این رشته در محیط باز برگزار می‌شود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و همچنین ضدعفونی کردن دست‌ها می‌توان در این ایام به مینی‌گلف پرداخت. این موضوع مطمئنا به تامین نیازهای ورزشی و روحی مردم کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در باشگاه مینیاتور، یک سری امکانات را برای عزیزان علاقه مند به مینی‌گلف فراهم کردیم و به جز ضدعفونی مکرر پاترها، توپ‌ها و وسایل بازی، ماسک و دستکش به صورت رایگان در اختیار افراد است.

مربی و داور مینی‌گلف گفت: تفاوت مینی‌گلف با سایر رشته‌ها در این است که اجرای فاصله گذاری در آن به راحتی انجام می‌شود بعلاوه این ورزش محدودیت سنی و نیاز به آمادگی جسمی ندارد. از نوه 6 ساله خانواده تا پدربزرگ و مادربزرگ می‌توانند کنار هم به این ورزش بپردازند و این، حس زیبایی را به افراد القا می‌کند و خانواده‌ها به راحتی می‌توانند به این رشته بپردازند.

معاون باشگاه مینیاتور تصریح کرد: با همکاری باشگاه و فدراسیون موضوع استعدادیابی را در دستور کار قرار دادیم و اگر فردی به خصوص در زیر 18 سال مستعد باشد به فدراسیون معرفی می‌شود. بعلاوه مربیان مورد تائید فدراسیون و دارای مدرک رسمی می‌توانند امر آموزش را برای علاقه‌مندان انجام دهند و همچنین حضور داوران رسمی در باشگاه باعث می‌شود قوانین به طور کامل آموزش و رعایت شود.

رضاخانی یادآور شد: سعی کردیم با مسابقات ماهیانه با کمک فدراسیون و اسکورگیری هفتگی، ضمن تامین سلامت جسمی و روحی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای بانشاطی برای جامعه ایجاد و کمکی هر چند کوچک در توسعه این رشته داشته باشیم.

برگزاری مسابقات مینی گلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف بیشتر بخوانید... عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود مجمع سالیانه فدراسیون گلف برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود مجمع سالیانه فدراسیون گلف برگزار شد واژه های کاربردی مرتبط گلف پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند ۲ حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند ۳ مانع سخت طارمی برای جدایی از ریوآوه ۴ جدول رده‌بندی سری A در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ ۵ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۶ میلیتائو: نمی‌دانم بعد از زدن گل برتری‌مان به منچسترسیتی چطور شادی کنم!/ به بهترین شکل جای خالی راموس را پر می‌کنم ۷ باقری: ورزشکاران با تشدید تحریم‌ها خودشان مکمل تهیه می‌کنند و این یک زنگ خطر است ۸ رونی: منچسترسیتی رئال مادرید را شکست می‌دهد و صعود می‌کند/ گواردیولا باز هم ما را غافلگیر می‌کند مهمترین اخبار ورزشی رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند روحانی: خدا را شکر توده پشت سرم خوش‌خیم است / چالش سختی را پشت سر گذاشتم باقری: ورزشکاران با تشدید تحریم‌ها خودشان مکمل تهیه می‌کنند و این یک زنگ خطر است مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تاکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف فاصله گذاری مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های دارت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور ظهر امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین «نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، «آمنه غلام‌ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این مسابقات با ابراز خرسندی از این حضور اظهار داشت: استان کردستان در رشته دارت مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دوره‌های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی وجود دارد که با برپایی اردوی‌های مختلف، آمادگی کامل برای منتخبان و ملی‌پوشان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فراهم کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان، از فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته‌ها همکاری و حمایت تمامی مسئولان استانی لازم و ضروری است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور به تنوع مدال‌های این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از آینده مدال‌آوری کشورمان در عرصه‌های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی‌پوشان رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.

پریچهره خاطرنشان کرد: کردستان توانمندی‌های زیادی در رشته‌های این فدراسیون به ویژه در رده‌های پایه دارد و همت و حمایت مسئولان استان می‌تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

انتهای پیام/4811/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند