Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@02:17:30 GMT

دستگیری باند ۴ نفره مواد مخدر در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۴۲۳

دستگیری باند ۴ نفره مواد مخدر در خرمشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (سیزدهم مرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند توزیع مواد مخدر در خرمشهر کشف و متلاشی شد

سردار عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرمشهر با تلاش اطلاعاتی از فعالیت باند چهار نفره توزیع مواد مخدر صنعتی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خرمشهر با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه این باند چهار نفره، شامل (سه مرد و یک خانم) را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی منسجم اعضای آن را دستگیر کردند.

    به گفته فرمانده انتظامی خوزستان در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده، به همراه ۴۵۰ گرم تریاک و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

عباس زاده با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، یادآور شد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر بسته حوادث نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان سابقه‌دار اماکن خصوصی و مال‌خران در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ فقره پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی طی هفته‌های اخیر به مرجع انتظامی، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در صحنه‌های وقوع جرم حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مستمر و تعقیب سرنخ‌ها مشخص شد این سرقت‌ها توسط ۲ نفر انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی هویت سارقان سابقه‌دار و دستگیری آن‌ها در مخفی‌گاهشان خبر داد و خاطرنشان کرد: سارق ۳۴ و ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و فروش اموال سرقتی به سه مال‌خر اعتراف کردند.

سرخوش‌پور تصریح کرد: مال‌خران ۴۴، ۴۹ و ۵۱ ساله نیز دستگیر و به همراه سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و گفت: شهروندان با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کنند.

کد خبر 739800

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک