Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری از برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی به صورت الکترونیکی برای اولین بار خبردادوگفت: این انتخابات با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

«اسحاق اکبری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان، ضمن بیان اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی برای نخسنین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت الکترونیکی ۱۴ و ۱۵ مردادماه در کشور برگزار می شود اضافه کرد: این انتخابات در استان سمنان، ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، از برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در دوره های قبل با حضور اعضای این شورا دراستان خبردادوافزود: درسال جاری با توجه به وضعیت پیش آمده،  سامانه انتخابات و استفاده از فن‌آوری‌های نوین برای برگزاری این دوره انتخابات به صورت الکترونیکی توسط  سازمان دانش‌آموزی تدوین شده است.

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استان سمنان از اول مردادماه اظهارداشت: دراین راستا گروه‌های ویژه اعضای مجمع شورای دانش‌آموزی در شبکه شاد راه اندازی شده است.

 

اکبری با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی بعد از بررسی و تایید صلاحیت در سامانه انتخابات از روز شنبه ۱۱ مردادماه به مدت ۳ روز، تبلیغات خود را آغاز کرده اند افزود: ساعت ۲۴ امروز دوشنبه۱۳ مردادماه، مهلت تبلیغات به اتمام خواهد رسید.

 

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه انتخابات استان سمنان تصریح کرد: اعضای شورای دانش‌آموزی در سراسر استان سمنان  می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و پاسخ به سوال امنیتی هنگام ثبت نام در سامانه، وارد سامانه شاد شده و رای خود را ثبت کنند.

 

وی پنج شنبه ۱۶ مردادماه را زمان اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی اعلام کردوگفت: با توجه به اینکه استان سمنان دارای ۲ کرسی در مجلس دانش‌آموزی کشور است، ۱ نفر از دانش آموزان دختر و۱ نفر از دانش آموزان پسر که بیشترین رای را کسب کرده‌اند، به عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان سمنان برای حضور در دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در سطح کشور معرفی می‌شوند.

 

اکبری از حضور کمیته نظارت بر روند انتخابات در تمام مراحل خبر دادوافزود: تسریع در شمارش آرا و ایجاد فرصت برابر برای همه دانش‌آموزان عضو در سراسر استان و شفافیت زیاد و نظارت دقیق بر روند انتخابات  از ویژگی‌های انتخابات الکترونیک است.

 

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان ، مجلس دانش آموزی فرصتی است برای اجماع نظرات و مشارکت دانش آموزان و این امر در موضوع آموزش و تربیت دانش آموزان بسیار اثر گذار است.

 

وی برنامه های سازمان دانش آموزی را تمرینی برای خوب زیستن در اجتماع، خوب دیدن و خوب تصمیم گرفتن عنوان کردوافزود: این فعالیت ها بستر مناسبی برای خود آگاهی و خویشتن شناسی دانش آموزان است.

 

مجلس دانش آموزی به عنوان یک نهاد مشورتی با حضور ۱۵۰ نفز از دانش آموزان منتخب سراسر کشور تشکیل که از طریق این نهاد مسائل و مشکلات و خواسته های دانش آموزان از سطح مدرسه به مراکز قانون گذار و تصمیم ساز در راس وزارت آموزش و پرورش منعکس می شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: به صورت الکترونیکی رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی دانش آموزی استان سمنان صورت الکترونیکی سازمان دانش آموزی دانش آموزی دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  وزیری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تمام تمهیدات برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی اندیشیده شده است.
وی افزود: امسال برای اولین بار کتاب راه نهایی که مجموع ۵ سال امتحان نهایی سال‌های قبل است  تدوین و در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته شده است.
وی به هفته بزرگداشت مقام معلم هم اشاره کردو گفت: قرار است در هفته معلم از ۱۱ معلم نمونه استان و ۳ معلم نمونه کشوری قدردانی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


استاندار سمنان هم در این جلسه به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی در ۳ پایه متوسطه دوم اشاره کردو از دست اندرکاران حوزه آموزشی خواست تمام امکانات و تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی دانش آموزان که تاثیر بسیاری در آزمون سراسری دارد بکار ببندند.
محمد رضا هاشمی همچنین به طرح نماد آموزش و پرورش هم اشاره کردو گفت: در قالب این طرح کنترل و کاهش میزان بروز اهنجاری‌ها و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق مدارس دنبال می‌شود.
در طرح نماد دانش آموزان و خانواده هایشان از نظر شاخص‌هایی مثل فقر، خشونت، کودک آزاری، خودکشی، اعتیاد، فضای مجازی ارزیابی می‌شوند.
در این جلسه درباره طرح (الف تا) هم مطالبی عنوان شد.
این طرح که همان الفبای تحول آموزش و پرورش است با هدف گردآوری ایده‌ها و تجارب میدانی معلمان و ایجاد بانک اطلاعاتی ایده‌های فرهنگیان ایجاد شده است.
در استان سمنان هم تاکنون یک هزار و ۲۸۹ فرهنگی ایده‌ها و تجارب تحول آفرین خود را ثبت کرده اند و قرار است نمایشگاهی در این زمینه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه