Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@23:51:51 GMT

ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۵۲۸

نام نویسی آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از امروز آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  داوطلبان تا ۲۳ مرداد مهلت دارند برای ثبت نام به درگاه سازمان سنجش مراجعه کنند. اطلاعات تکمیلی هم زمان با آغاز ثبت‌نام در سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. برچسب ها: آزمون ، استخدام ، تامین اجتماعی ، ثبت نام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزمون استخدام تامین اجتماعی ثبت نام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )

سازمان سنجش آموزش کشور اینفوگرافیک مربوط به مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز (هفتم فروردین) آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد. این آزمون ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) پایان می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. افرادی که فقط متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مهلت نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از یکشنبه (۵ آذر ۱۴۰۲) آغاز شد و قرار بود شنبه (۱۱ آذر) پایان یابد که تا ۱۵ آذر تمدید شد. سازمان سنجش آموزش کشور همچنین دو روز ۲۷ و ۲۸ آذر را برای نام‌نویسی جاماندگان اعلام کرد و در نهایت یک میلیون و ۵۷ هزار نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳