Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:03:17 GMT

پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اسلام آبادغرب تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۵۴۸

پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اسلام آبادغرب تخریب شد

«کامران کریمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای اجرای مواد ۳ و ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تعداد پنج مورد فنس‌کشی، دیوارکشی و نصب تانکر در زمین‌های کشاورزی این شهرستان تخریب شد.

وی ادامه داد: افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی و براساس رآی صادره از سوی مقام‌های قضایی اسلام‌آبادغرب، با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان، ساخت و سازهای ایجاد شده قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب اضافه کرد: هرگونه تغییر کاربری اراضی منوط به اخذ مجوز از کمیسیون مربوطه در جهاد کشاورزی شهرستان و استان است.

کریمی اظهار داشت: هر شخصی خارج از مجوز این کمیسیون اقدام به تغییر کاربری کند بر حسب قانون مجرم محسوب می‌شود و علاوه بر قلع و قمع به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی و باغات به قیمت روز ، بر اساس آراء مقام‌های قضایی محکوم خواهد شد.

وی گفت: قبل از هرگونه اقدام در مورد ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی هماهنگی‌های لازم را با جهادکشاورزی انجام دهند تا علاوه بر حفظ اراضی کشاورزی و صدور مجوز برای افراد متقاضی و واجد شرایط از تخلف افراد سود جو جلوگیری به عمل آید.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۰۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که ۹۰ هزار هکتار آن دیم و مابقی آبی است.

اسلام آبادغرب در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی اسلام آباد غرب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی اسلام آباد غرب وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی اسلام آباد غرب اسلام آبادغرب جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ۱۶۰ پرونده در زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغ‌های این شهرستان تشکیل شده است، گفت: در اجرای طرح حفاظت از اراضی و باغ ها، این بنا‌های غیرمجاز با حکم دستگاه قضایی تخریب می‌شوند.
آقای آبشناس افزود: به دستور مقام قضایی امسال ۲۳ بنای غیر مجاز در شهرستان نهاوند تخریب شد.

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز
  • مقابله با زمین‌خواری و تخریب اراضی در ایام نوروز
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز 
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • آزادسازی ۴۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دورود
  • قلع و قمع ۴۴ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی عباس آباد
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری
  • قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در ساری