Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان گفت: ۳۰ بسته معیشتی به همت جهادگران گروه‌های جهادی شهید مسعود علیمحمدی و شهید مهندس سالیکنده بین خانواده‌های نیازمند غرب این استان توزیع شد.

مهدی احمدی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ۳۰ بسته معیشتی به همت جهادگران گروه‌های جهادی شهید مسعود علیمحمدی و شهید مهندس سالیکنده بین خانواده‌های نیازمند غرب این استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی بیان کرد: ارزش ریالی هر بسته حدود ۱۰۰ هزارتومان بوده و شامل اقلامی مانند قند، ماکارونی، رب، برنج و مانند آن شده است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان گفت: این اقلام در راستای کمک مومنانه و با هدف پیروی از بیانات رهبر انقلاب در جهاد مواسات بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان کمک مومنانه جهاد دانشگاهی توزیع اقلام خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان