Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: آمار کل داوطلبان استان اصفهان ۴۶ هزار و ۶۱۰ نفر است که از این تعداد ۲۴ هزار و ۹۲۹ نفر، یعنی ۵۳.۵ درصد خانم‌ها و ۲۱ هزار و ۶۸۱ نفر یعنی در حدود ۴۶.۵ درصد است آقایان هستند.

محمدرضا ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد در ۱۳۳ رشته و روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه این هفته برگزار می‌شود که از این تعداد ۶۴ رشته شناور است؛ بدین معنا که دانشجو می‌تواند علاوه بر رشته اصلی خود یک رشته دیگر را نیز به عنوان رشته شناور امتحان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری آزمون این ۶۴ رشته شناور روز شنبه انجام می‌شود و بیشتر داوطلبان روز شنبه آنانی هستند که پنج شنبه و جمعه نیز در آزمون رشته اصلی خود شرکت کرده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: ئتوطلبان می‌توانند کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را از روز دوشنبه، ۱۳ مردادماه تا چهارشنبه ۱۵ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند؛ باجه رفع نقص نیز از سه شنبه ۱۴ مرداد تا صبح شنبه ۱۸ مردادماه فعال است.

ایروانی با بیان اینکه شروع فرآیند آزمون ساعت هشت صبح است و پایان زمان آن نیز بستگی به نوع رشته دارد، عنوان کرد: ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ کارت در کل کشور صادر شده است که از این تعداد ۶۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر را خانم‌ها و ۳۴۹ هزار و ۸۵۹ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: داوطلبان صبح پنج شنبه در ۳۳ رشته، صبح جمعه در ۳۶ رشته و صبح شنبه در ۶۴ رشته به رقابت می‌پردازند؛ تعداد داوطلبان در کل کشور نیز نسبت به سال قبل در حدود ۴۰ هزار نفر بیشتر شده است.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان عنوان کرد: تعداد حوزه‌های امتحانی در سال ۹۸، ۱۶۴ عدد بود، اما امسال به ۲۳۶ حوزه افزایش پیدا کرده است تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

ایروانی تصریح کرد: آمار کل داوطلبان استان اصفهان ۴۶ هزار و ۶۱۰ نفر است که از این تعداد ۲۴ هزار و ۹۲۹ نفر، یعنی ۵۳.۵ درصد خانم‌ها و ۲۱ هزار و ۶۸۱ نفر یعنی در حدود ۴۶.۵ درصد است آقایان هستند؛ تعداد کارت‌های صادر شده در اصفهان نیز دو هزار و ۸۴۲ است که نسبت به سال گذشته حدود ۶.۶ افزایش داشته است.

وی به محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: آزمون علاوه بر شهر اصفهان، در پنج شهرستان شاهین شهر، نجف آباد، گلپایگان و کاشان نیز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان با بیان اینکه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد تا این لحظه قطعی است، اظهار کرد: داوطلبان استان در ۱۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند که از این تعداد، هشت حوزه در شهر اصفهان، دو حوزه در شاهین شهر و سه حوزه در نجف آباد، گلپایگان و کاشان قرار دارد.

کد خبر 436863

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كارشناسي ارشد کنکور ارشد کنکور کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور کنکور داوطلب کنکور داوطلبان کنکور اصفهان کنکور 99 کرونا و کنکور سراسری کرونا و دانشگاه ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزمون کارشناسی ارشد ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ مدیر استعداد‌های درخشان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور صبح و عصر امروز با شرکت دانشجویانی از استانهای قزوین، مرکزی، قم و همدان برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: در این آزمون ۸۰ نفر در ۲۲ رشته با هم رقابت می‌کنند.و  برگزیدگان در مرحله کشوری که شهرویور برگزار می شود با هم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: منتخاب این المپیاد از مزایای مناسبی برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد