Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در اراک، افزود: شیوع کرونا اگرچه محدودیت‌های اجرایی برای همه کشورهای درگیر ایجاد کرده اما باید در سایه خوش‌فکری و اقدامات سازنده تلاش شود هفته دولت امسال بیشترین بازده اطلاع رسانی را داشته باشد.

وی بیان کرد: اقدامات دولت از سال ۹۲ تاکنون با وجود همه دشواری‌های اقتصادی و مشکلات چشمگیر است و باید به اطلاع مردم برسد و بهره‌گیری از فضای مجازی یکی از بهترین راه‌ها برای ارایه این اقدامات در شرایط کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مقرر شده در هفته دولت، روزانه ۲ مدیر استان مرکزی در مرکز سامد این استان برای پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مردم حضور یابند.

اکرمی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع سلامت و خدمت نیز در برنامه‌های اولویت دار هفته دولت امسال استان مرکزی است اما پیش‌بینی شده این برنامه نیز به دلیل شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار شود.

وی عنوان کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در ایام هفته دولت  نقش موثری در ارایه عملکرد اقدامات دولت به مردم دارند و باید در این خصوص همه تلاش خود را به کار گیرند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی استانداری مرکزی اراک استان مرکزی استانداری مرکزی استان مرکزی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار