Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:24:44 GMT

نباید سرمایه گذار در خراسان شمالی معطل شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۰۱۳

نباید سرمایه گذار در خراسان شمالی معطل شود

استاندار خراسان شمالی گفت:تسهیلات تبصره ۱۸ به اصناف و اتحادیه ها اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد علی شجاعی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت : وقتی پرونده ای به بانک ها معرفی می شود پروسه تکمیل و پرداخت تسهیلات نباید ماه ها به طول بینجامد. 

وی گفت : ۱۰۱ طرح در قالب تبصره ۱۸ به بانک های عامل معرفی شده است که در پرداخت تسهیلات به متقاضیان همیشه بانک ها مقصر نبودند زیرا بسیاری از این متقاضیان به بانک ها مراجعه نکردند تا نواقص پرونده خود را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : مدیران بانک آینده استان تاکنون بسیار ضعیف عمل کرده اند و این درحالیست که بانک های عامل موظف به رفع و حل مشکلات تولید کنندگان هستند نباید حل یک پرونده ماه ها به طول بینجامد.

 وی گفت : مهلت سه روزه ای به بانک آینده جهت حل مشکل تولید کنندگان داده شد درغیر این صورت از ادامه فعالیت مدیر مربوطه جلوگیری خواهد شد. 

شجاعی تصریح کرد : برخی بانک های خصوصی توجهی به شرایط موجود ندارند که ازین به بعد خود ما به پرونده ها ورود پیدا می کنیم.

شجاعی افزود : در بحث خبرگان اقتصادی و بانکی استان جزو پیشرو ترین استان ها در صدور احکام هستیم و طبق قانون خواسته ایم مصوبات به بانک ها اعلام شود. 

شجاعی حضور متقاضیان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان الزامی دانست و گفت: زیرا مسائل باید دو طرف حل شود همچنین ملاک ما برای حل مشکلات سرمایه گذاران، پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها است.

شجاعی اظهار داشت: برای انجام یک پروژه، بانک های عامل مانع کار نشوند و کارهای هزار میلیاردی بر روی زمین نماند. 

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار واحد صنفی فعال در استان وجود دارد که ۳ هزار واحد آن مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ هستند، گفت: این موضوع به اتحادیه ها و اتاق اصناف جهت دریافت تسهیلات اعلام شود. 

وی خاطرنشان کرد: مدیران بانک ها شرایط موجود را متوجه باشند مته به خشخاش نزارید شرایط عادی نیست بیش از ۲ هزار واحد در سطح کشور توسط بانک ها تملک شده نباید به این شرایط برسیم.

 شجاعی گفت : متقاضیان باید سریع به تسهیلات دست یابند لذا برای مدیران بانک ها مهم باشد تا تسهیلات سریع تر به دست تولید کنندگان برسد.

وی ادامه داد : پرونده ها به دبیرخانه کارگروه ارسال بشه دنبال مجوز هم خود مدیران بانک ها و هم ما میرویم با اولویت پرونده های متقاضیان را انجام دهید. 

شجاعی تصریح کرد : پرونده های موجود در بانک ها باید ظرف یک هفته با ارائه مستندات تعیین تکلیف شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استاندار محمد علی شجاعی سرمایه گذار مدیران بانک بانک ها پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود