Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:14:02 GMT

5عضوشورای شهرمهاباددستگیرشدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۰۳۵

دادستان مهاباد گفت: پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد به اتهام فساد مالی در این شهرستان دستگیر شدند. ناطقان: اصلان حیدری روز دوشنبه  افزود: به‌دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فساد مالی و تخلف در شهرداری مهاباد، روز گذشته پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر به اتهام فاسد مالی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دستگیری این افراد در ادامه دستگیری شماری از کارکنان شهرداری مهاباد انجام گرفته، اظهار داشت: پیشتر نیز هفت نفر از کارکنان شهرداری به اتهام فساد مالی دستگیر شده بودند.

دادستان مهاباد اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهادهای نظارتی بر سلامت اداری در شهرستان به‌خصوص شهرداری این شهر علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

انتقاد از نبود شفافیت مالی در شهرداری مهاباد مدت‌هاست تبدیل به سوژه فضای مجازی و پایگاه‌های محلی این شهرستان شده و نبود سیستم جامع و شفاف مالی، یکی از وعده‌های "شورای شیشه‌ای" شهر مهاباد بود که هنوز محقق نشده است.

در ماه‌های گذشته بررسی سلامت اداری، احضار و دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور با دستور سازمان بازرسی و ورود دادستانی در دستور کار نهادهای امنیتی، نظارتی قرار گرفته است.

شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه‌اندازی شده است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.
برچسب ها: مهاباد ، ناطقان ، دستگیری ، فساد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهاباد ناطقان دستگیری فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت