Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هردو مهاجم اصلی استقلال مصدومیت‌هایی دارند ولی به بازی پنجشنبه با شهر‌خودرو می‌رسند. تاریخ انتشار: 11:37 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۲۷۳

خبرگزاری میزان – نزدیکان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارند مصدومیت مهدی قایدی و دیاباته جزئی است و هر دو نفر می‌توانند پنجشنبه شب، این تیم را در دیدار مقابل شهرخودرو همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته در بازی رفت استقلال و شهرخودرو که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم مشهدی بود، تک گل سه امتیازی استقلال را به ثمر رساند و حالا فرهاد مجیدی امیدوار است در بازی برگشت هم گلزنی کند. او در ۴ بازی آخر آبی‌پوشان گل زده و این روز‌ها آماده به نظر می‌رسد.

قایدی، اما از روز‌های اوج خود فاصله دارد و مجیدی سعی می‌کند از نظر روحی او را برای بازی با شاگردان سهراب بختیاری‌زاده آماده کند.

استقلال در خط حمله، ارسلان مطهری را هم در لیست خود دارد که کمی افت کرده، ولی در هر حال می‌تواند در مواقع ضروری به تیمش کمک کند.

بیشتر بخوانید: غیبت دشتی، کریمی و چشمی در تمرین امروز استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال مهدی قایدی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند