Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس هیات دو و میدانی خوزستان با اشاره به دعوت نشدن ورزشکاران خوزستانی به رقابت‌های جایزه بزرگ ایران از سوی فدراسیون، گفت: من به هیچ نحوی از حق دوندگان خوزستانی نمی‌گذرم و کوتاه نمی‌آیم و از وزارت ورزش می‌خواهم به این قضیه ورود و تبعیض‌ها را بررسی کند.

غلامرضا خنفری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دعوت نشدن ورزشکاران خوزستانی به مسابقات جایزه بزرگ کشور، اظهار کرد: متاسفانه سرپرست فدراسیون که پنج ماه است این سمت را بر عهده گرفته، هیچ دعوتی از ورزشکاران خوزستان برای حضور در این رقابت‌ها نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کارهایی انجام می‌دهد که از یک فرد ورزشی بعید است و تعجب می‌کنم که چرا به این صورت عمل می‌کند.

وی بیان کرد: زمانی که رئیس هیات شدم، دو و میدانی خوزستان را بدون تجهیزات و امکانات لازم در اختیار گرفتم اما با تلاشی که داشتیم، تجهیزاتی به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان پس از سال‌ها به دو و میدانی خوزستان داده شد و توانستیم فعالیت را آغاز کنیم. در این زمینه از هیچ تلاشی در راستای برگزاری مسابقات داخلی و اعزام ورزشکاران‌مان به رقابت‌های کشوری دریغ نکردیمو به گفته معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز فعال‌ترین هیات خوزستان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بودیم.

رئیس هیات دو و میدانی خوزستان خطاب به سرپرست فدراسیون، گفت: هیات دو و میدانی خوزستان طی فعالیت سه سال و نیم اخیر خود، واقعا پاک کار کرده است، ضمن این‌که در تاریخ دو و میدانی خوزستان نیز هیچ‌گاه نداشته‌ایم که ۲۵۰ تا ۲۶۰ دو و میدانی‌کار دختر در مسابقات استانی شرکت کنند و تمام این‌ موفقیت‌ها قابل تقدیر است و فدراسیون باید با دید مثبت به هیات خوزستان نگاه کند. چه زمانی بوده است که خوزستان در مسابقات کشوری دختران بتواند در سنین پایه نیز مقام کسب کند؟ اما اکنون در رده سنی نوجوانان مدال‌آور هستیم. پسران ما در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان، پاک مقام می‌آورند و سال گذشته یک ورزشکار رده سنی جوانان خوزستان، توانست در رده سنی بزرگسالان کشور، قهرمان پرش طول ایران شود ولی فدراسیون چشم خود را روی این موارد بسته است.

وی افزود: خوزستان در حال حاضر چهار پنج قهرمان دارد و چرا نباید سرپرست فدراسیون در مسابقات جایزه بزرگ کشور از این نفرات دعوت کند؟ دو و میدانی‌کاران همه استان‌ها دعوت شده‌اند، جز خوزستان. به نظرم سرپرست فدراسیون نسبت به خوزستان، غرض‌ورزانه کار و رفتار می‌کند. سوال دیگر من این است که آقایان فدراسیون که اکنون دونده‌های ما را دعوت نکرده‌اید، اگر اختلاف سلیقه‌ای بین فدراسیون فعلی و هیات دو و میدانی خوزستان وجود دارد، آیا باید حق دونده‌های استان که در گرمای ۵۵ درجه در حال فعالیت هستند و با بدبختی بسیار در این شرایط کار می‌کنند، ضایع شود؟ ورزشکاران ما گرما را به جان می‌خرند و با تمام توان کار می‌کنند و آیا سرپرست فدراسیون می‌داند که دو و میدانی کاران خوزستانی در چنین شرایط سختی تمرین می‌کنند؟

وی خطاب به سرپرست فدراسیون با بیان این‌که شما باید حق دو و میدانی‌کاران خوزستانی را بدهید، افزود: باتوجه به این‌که هفت تا هشت ماه از سال در خوزستان گرم است، هیچ کسی نمی‌تواند حتی در این آب‌وهوا راه برود، چه برسد که بخواهد بدود و وقتی در چنین هوایی دونده ما می‌دود و ضربان قلب او به ۱۷۰ تا ۱۸۰ می‌رسد، این یعنی فاجعه، ایثار، مردانگی و از خودگذشتی و آیا روا است که شما و کمیته فنی این فدراسیون، هیچ ورزشکاری از استان خوزستان را که مورد عنایت مقام معظم رهبری است، به مسابقات جایزه بزرگ ایران دعوت نکنید؟

خنفری با بیان اینکه امین جلوای، امیر هزامی، علیرضا خالدی و احمدرضا عیدی شایسته حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ ایران هستند، افزود: آیا شایسته است که سرپرست فدراسیون این نفرات را دعوت نکند؟ من این موارد را به عنوان دونده سابق تیم‌ملی ایران عنوان می‌کنم. به هر حال من به هیچ نحوی از حق دوندگان خوزستانی نمی‌گذرم و کوتاه نمی‌آیم و از وزارت ورزش می‌خواهم به این قضیه ورود و این تبعیض‌ها را بررسی کند. آیا درست است که فدراسیون به خاطر اختلاف سلیقه‌ای که بین هیات خوزستان و فدراسیون وجود دارد، تبعیض قائل شود و دوندگان خوزستانی را دعوت نکند؟ آیا به خاطر این اختلاف سلیقه باید حق دو و میدانی‌کاران خوزستانی خورده و در حق‌شان اجحاف شود؟

وی عنوان کرد: آقای سرپرست محترم فدراسیون به شما توصیه می‌کنم که حق دوندگان خوزستانی را برگردانید. من هیچ‌گاه از حق دو و میدانی خوزستان کوتاه نخواهم آمد. از روز گذشته تاکنون که متوجه شدیم، خوزستانی‌ها به جایزه بزرگ ایران دعوت نشده‌اند، آن‌قدر وجدانم ناراحت است که نمی‌توانم میزان ناراحتی‌ام را عنوان کنم زیرا می‌بینم که دوندگان خوزستانی در چه شرایطی تمرین می‌کنند. انتظارم این است که وزارت ورزش به موضوع ورود کند.

رئیس هیات دو و میدانی خوزستان در پایان نیز گفت: دو و میدانی‌کاری که در این آب‌وهوای گرم خوزستان به امید حضور در مسابقات تمرین می‌کند، اما بعد از او دعوت نمی‌شود، چه گناهی کرده است که باید این رفتارها را ببیند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان دووميداني هیات دو و میدانی خوزستان ورزشکاران خوزستان دوندگان خوزستانی دو و میدانی کاران جایزه بزرگ ایران سرپرست فدراسیون کاران خوزستانی دو و میدانی کار رئیس هیات رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسط این دستگاه هوشمند، پزشکان می‌توانند معاینات تخصصی و عمومی را از راه دور برای بیماران انجام دهند و پس از تشخیص، نسخه تجویز کنند. همچنین بیماران از طریق اپلیکیشن، پزشک مورد نظر را انتخاب می‌کنند و در موعد مقرر حضور یافته و تحت معاینه قرار می‌گیرند.

از طریق این دستگاه، در حال حاضر پزشکان می‌توانند معایناتی از قبیل فشار خون، اکسیژن خون، نوار قلب آنلاین، تب‌سنجی، معاینه دهان و دندان، معاینه گوش و معاینه قلب را انجام دهند و سایر معاینات نیز می‌توانند به قابلیت‌های دستگاه اضافه شوند.

این دستگاه توسط میلاد بهداروند از فعالان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خوزستان، ثبت اختراع شده و با حمایت‌های پارک علم و فناوری و تلاش‌های این مخترع جوان و خلاق، نمونه اولیه آن ساخته شده است.

استفاده از این دستگاه به ویژه در مناطق صعب‌العبور که حضور پزشکان و متخصصان در مراکز درمانی سخت است، می‌تواند کمک بسزا و ارزشمندی به حوزه بهداشت و سلامت به ویژه مردم در این مناطق انجام دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • خوراکی‌های متفاوت سفره افطار خوزستانی‌ها | از هریسه تا لگیمات و محلبی
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر