Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:52:34 GMT

چاپ آگهی ترحیم به منظور تجمع مردم ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۲۶۸

چاپ آگهی ترحیم به منظور تجمع مردم ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عدالت حاجی پور صبح دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا که با حضور رؤسا و مدیران دستگاه‌های مرتبط و مدیر شبکه بهداشت و درمان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشترین موارد ابتلاء به بیماری کرونا در مجالس پرتجمعی نظیر مجالس ترحیم اتفاق افتاده لذا چاپ آگهی مجالس ترحیم در چاپخانه‌ها و تجمع در مجالس ترحیم به طور قطعی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرهنگسازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه را از وظایف فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه دانست و افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها توسط فعالین شبکه‌های مجازی در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا یک ضرورت ملی است.

فرماندار پارس آباد خاطرنشان کرد: بی توجهی مردم و عادی انگاری مسئله باعث افزایش شیوع بیماری کرونا در هفته‌های اخیر شده لذا برای خروج از وضعیت قرمز باید تلاش کنیم تا شرایط فعلی را با تمامی مخاطراتش برای مردم تفهیم کنیم.

حاجی پور تصریح کرد: شرح وظایف تمامی دستگاه‌ها توسط ستاد ملی کرونا ابلاغ شده و هیچ عذر و بهانه‌ای در راستای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل پذیرش نیست و با دستگاه‌های مربوطه برخوردهای قانونی انجام خواهد شد چرا که سلامتی مردم باید جزو اولویت‌های دستگاه‌ها و ادارات باشد.

وی ادامه شیوع کرونا در پارس آباد را با توجه به جمعیت بالای این شهرستان، نگران کننده عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی و خصوصی، اصناف و بازاریان باید مقید به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی باشند، در صورت احراز کوتاهی این مراکز در رعایت پروتکل‌ها بدون هیچ اغماضی نسبت به پلمب مراکز توسط شبکه بهداشت اقدام خواهد شد.

کد خبر 4989791

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار پارس آباد ویروس کرونا مراسم ترحیم شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم بیرجند مجلس شورای اسلامی کرمانشاه بیماری کرونا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک همه‌گیری دیگر در راه است!

آفتاب‌‌نیوز :

بحران شیوع آنفلوآنزای پرندگان- که به عنوان H۵N۱ شناخته می‌شود- در مزارع لبنی نشان از این واقعیت دارد که سازمان‌های سلامتی و بهداشت عمومی از همه‌گیری کرونا درس نگرفته‌اند- یا حداقل این که نتوانسته‌اند درس‌های کووید را جذب و هضم کنند.

شیوع آنفولانزای پرندگان در مزارع، مرغداری‌ها و گاوداری‌های ایالات متحده هم‌چنان با سرعت ادامه دارد و به گفته دانشمندانی که از سرعت و روند این شیوع شگفت‌زده شده‌اند، این روز‌ها این موضوع به مرحله هشداردهنده رسیده است.

هفته گذشته وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا بالاخره تأیید کرد که H۵N۱ نه تنها از پرندگان به پرندگان یا از پرندگان به گله‌های دام سرایت می‌کند، بلکه در بین گاو‌ها نیز شروع به انتقال کرده است. این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ها حکایت از این می‌کند که در تعداد بسیاری از گاو‌ها انتقال و ابتلا به آنفلوآنزای پرندگان بدون علامت خاصی روی می‌دهد.

اگرچه هنوز خطر ابتلا به این بیماری برای انسان‌ها زیاد نیست، اما واضح است که برای این که مسیر و شیوه انتقال این ویروس کنترل شود، کار‌های بسیار بیشتری باید انجام گیرد.

این امر مستلزم آن است که سازمان غذا و داروی آمریکا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها از لاک خود بیرون آمده و مسیر درستی پیش بگیرند. در واقع این روز‌ها ناامیدی محسوسی در میان متخصصان بیماری‌های عفونی وجود دارد که آژانس‌های بهداشتی و سلامتی بیش از حد لازم از اطلاعات مهم محافظت می‌کنند و در نظارت بر ویروس و روش‌های انتقال آن بسیار محافظه‌کار و ترسو هستند. به عنوان مثال، تاکنون در زمینه مقابله با آنفلوآنزای پرندگان تعداد و روند آزمایش‌ها محدود بوده است و تا همین روز‌های اخیر به رغم شیوع محسوس بیماری در بین پرندگان و دام‌ها، اما، تنها تعداد انگشت‌شماری از توالی‌های ویروسی به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده بود- که می‌تواند رویکردی نگران‌کننده و هشدارآمیز به شمار آید.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا