Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اصلاحات در استان‌ها مجدداً فعال می‌شود تا برای ۱۴۰۰ فعالیت‌ها را یکپارچه و تشکیلاتی پیش ببرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به ریاست محمد خون‌چمن و با حضور احزاب عضو در تهران برگزار شد.

اعضای شورای هماهنگی اصلاحات در این جلسه تأکید داشتند که دولت توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد و همچنین از کادر درمان و پزشکی که در این مدت برای جان هموطنان‌مان تلاش‌های زیادی صورت داده‌اند تجلیل صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمیته سیاسی شورای هماهنگی نیز گزارشی را به اعضای شورا ارائه و قرار شد که شورای اصلاح‌طلبان در استان‌ها مجدداً فعال شود تا بتوان برای ۱۴۰۰ فعالیت‌ها را یکپارچه و تشکیلاتی پیش ببرند.

همچنین در خصوص بحث مدالیته انتخابات نیز همچنان پیشنهاد پارلمان اصلاح‌طلبان و مجمع عالی اصلاح‌طلبان در دستور کار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار دارد، اما هنوز نتیجه و گزارش مبسوطی به صحن شورا ارائه نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احزاب و تشکل های سیاسی شورای اصلاحات انتخابات ریاست جمهوری 1400 شورای هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است