Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:21:55 GMT

مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۴۳۹

مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل تونل، پل‌ها و مسیر گورمیزه، طول مسیر شهرکرد ـ خوزستان 25 کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی با بیان اینکه محور اردل ـ دوپلان به طول 15 کیلومتر از پروژه‌های بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری است، گفت: این محور دسترسی مرکز استان به خوزستان را از مسیر شهرستان‌های اردل و کیار با حذف نقاط حادثه‌خیز گردنه‌های باجگیران و دوپلان تسهیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود سه تونل کوچک و همچنین تونل بزرگ گورمیزه به طول یک هزار و 660 متر در این محور افزود: حفاری تونل‌های کوچک پایان‌یافته و حفاری تونل اصلی گورمیزه هم در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه این پروژه از سال 87 آغاز شده است و امیدواریم در سال آینده اعتبار بهتری برای این محور جذب کنیم و کل مسیر که شامل 4 تونل، 3 پل بر روی رودخانه دوپلان است به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: مناقصه دو دهانه پل بزرگ بر روی رودخانه دوپلان با برآورد 7 میلیارد تومان طی دو هفته آینده برگزار و به پیمانکار واگذار خواهد شد.
انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری شهرکرد به خوزستان چهارمحال و بختیاری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه